Tefal Store'Inn Jamie Oliver zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Store'Inn Jamie Oliver zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

HP1234 25-12-2011

Uitstekende compacte machine. Doet wat ie moet doen. Ziet er ook nog goed uit. Erg handig is het opbergen compartiment onder in de machine. Zeer compleet.

Esther Vorster 26-08-2011

Sinds een paar weken in huis, gekocht via keukenmachineshop.nl.
Na verschillende apparaten vergeleken te hebben deze aangeschaft. Er zullen zeker betere zijn maar voor wat ik er mee doe is hij perfect. Al diverse keren gebruikt, bv voor mengen, chocolade fijnmaken enz en tot zover erg tevreden. Handig is de lade onder het apparaat waar het hakmes en de raspen ed in opgeborgen kunnen worden. Is makkelijk schoon te maken. Is zeer stabiel door de zuignappen en geluid is zeker niet te luid. Al met al erg tevreden gebruiker dus!

Kieskeurig_fan 11-01-2010

Wij hebben deze nieuwe Tefal DO250D gekocht vanwege zijn compactheid en de unieke mogelijkheid de accessoires in het apparaat zelf op te bergen (aparte opberglade onderin de machine). De machine tot nu toe gebruikt voor het maken van smoothies en dat gaat perfect. De messen zijn vlijmscherp, er is maar weinig kracht voor nodig om de vruchten te pureren. Het vervangen van de mengkom door de blender is wel even wennen: je draait eerst de deksel weg en pas dan kun je de mengkom verdraaien. Maar dat moet je gewoon een paar keer gedaan hebben. Schoonmaken is ook een fluitje van een cent. Neemt heel weinig paats in op het aanrecht en hoeft dus niet in de kast te staan. Daardoor gebruik je het ook eerder.
Gezien de prijs van rond de 90 euro is dit een prima investering als je een goede keukenmachine en blender in 1 wilt voor een schappelijke prijs.
Kortom: ik raad iedereen deze Jamie Oliver aan.