Clatronic KM 3323 zwart, rvs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Clatronic KM 3323 zwart, rvs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

komeet001 10-10-2015

hij word 3 a 4 keer per week gebruikt en gelukkig nog nooit geen last gehad mocht hij wel kapot gaan dan kopen we er zeker weer 1.

Daydreamerr 09-10-2015

In 2013 gekocht, maar nu pas gebruikt omdat de oude het toch langer volhield dan gedacht. Maar wat een Bagger!! Na 2 keer mixen is de mixkop al kapot, 1 voor 1 laten de metalen haken los..ze zijn er aan gelast of iets, dus je kunt ze ook niet terug erin steken.. Heb nu een mixkop waarvan er al 3 stalen draden af zijn.. na 2 keer mixen!

hhooijer 17-09-2014

Deze machine ziet er prima uit, maar doet totaal niet wat je van een keukenmachine mag verwachten. De garde, kneed en deeghaken komen niet tot op de bodem van de bijbehorende kom. Om die reden is het niet mogelijk om bijvoorbeeld boter romig te kloppen. De boter verdeelt zich over de bodem van de kom en wordt daardoor niet meer geraakt. Om dezelfde reden is ook het maken van een beslag bijna niet te doen. Je moet elke keer met een spatel de verschillende ingrediënten door elkaar scheppen. Kortom de machine wordt niet meer gebruikt.

komeet001 17-10-2013

wij hebben de Clatronic KM3323 keukenmachine aangeschaft bij neckermann omdat je daar goedkoop en kwaliteit koopt als men goed leest wat de waarden zijn en wat men er mee wil nu is de Clatronic KM3323 keukenmachine een keukenmachine met power 1000 watt en dat is erg belangrijk bij dit soort machine`s daarbij letten wij op de prijs en die is ook erg goed. hij word vrij veel gebruikt omdat het bakken een hobby is van mijn vrouw .nou dan is de Clatronic KM3323 keukenmachine. een krachtpatser een must in uw keuken. daarbij het is lekker winkelen bij neckermann en de service is geweldig

Joop en Marlies 29-04-2012

Wij hebben deze keukenmachine sinds februari 2012 in ons bezit en zijn er tot nu toe erg tevreden over. Vooral mijn echtgenoot daar hij er al veel mee gewerkt heeft. Mooie vormgeving, solide en voldoende watt op het juiste resultaat te krijgen. In andere reviews gelezen dat deze machine veel geluid maakt. Wij vinden dat wel meevallen, ieder keukenapparaat maakt geluid, toch? Wat ook belangrijk is, is dat je er 5 jaar garantie op hebt. Waar heb je dat nog? Al met al een aanrader!

richard259 08-10-2012

hallo joop en marlies,
ik heb jullie review gelezen en vind het mooi om tehoren dat het apperaat goed bevalt.

daarom heb ik een vraag aan jullie waar hebben jullie hem gekocht? want ik zie meestal dat er maar 2 jaar garantie op het apperaat zit!

bedankt

Keira 27-01-2012

Ik heb dit apparaat inmiddels meer dan een jaar en ik vind het een super mixer!
De bediening is erg makkelijk, het apparaat ziet er mooi uit en de mixer mixt alles goed.
Het gebeurt wel eens dat er wat op de bodem van de kom blijf zitten, maar daar moet je gewoon even om denken.
Prijs/kwaliteit: super!