Safety 1st Compa City zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Safety 1st Compa City zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

fiem 28-02-2012
Geschreven voor: Safety 1st Compa City zwart

Geweldige buggy: ook voor lange mensen geschikt!
Als een van de weinige buggy's zijn de handvatten in hoogte verstelbaar. Ik loop er met mijn 1m85 nog makkelijk achter en hoef niet krom te lopen!
Ik kan hem vergelijken met de MacLaren Techno XT, die ik ook in mijn bezit heb gehad. De Maclaren voelt qua stof en wielen wat degelijker aan, maar stuurt minder fijn en soepel dan de Safety 1st. In- en uitklappen gaat makkelijk en soepel, zitje kan in 5 standen en de handvatten kunnen op 5 hoogtes ingesteld worden.
Ik heb de zwarte versie en deze ziet er heel mooi uit met zijn zwarte frame. Tot nu toe heel tevreden en voor de prijs hoef je het ook niet te laten (ik had hem voor 72 euro incl. verzenden bij Babyhuys Harderwijk).
Enige 'minpuntjes' tot nu toe: ruggedeelte had wat langer gemogen (mijn dochter van 2,5 zit al aardig met haar hoofd boven het zitje uit) en er is geen draagvat om de buggy net even wat makkelijker aan de zijkant te dragen. Dit hebben ze opgelost door een versteviging aan de zijkant aan te brengen (zodat je hem wat makkelijker kan dragen en het zwarte frame niet beschadigt).