Titaniumbaby Breeze zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Titaniumbaby Breeze zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Mr Jaro 03-05-2010
Geschreven voor: Titaniumbaby Breeze roze

Wij hebben voor onze dochter de knalroze breeze aangeschaft.
We 'rijden' er nu een half jaartje mee en we komen een paar plus en minpunten tegen.
Plus is dat onze dochter lekker in de buggy kan slapen want hij kan redelijk ver achterover ( dit gebeurd d.m.v een trekkoord aan de achterzijde van de rugleuning) ,er zit een 5 puntsgordel in dus ze kan er met geen mogelijkheid uit(mijn vrouw krijgt hem soms niet zo heel gemakkelijk uit want je moet wel wat kracht in je handen hebben , hij klapt ook supergemakkelijk in en weer uit alleen vinden we dat dit niet qua grootte onder de naam buggy valt want het blijft een groot log ding die de helft van onze kofferbak inneemt en mijn vrouw wil hem ook niet op de fiets mee ( weet trouwens niet of er wel een buggydrager voor is ) verder is hij laag terwijl wij 1.69 en 1.75 m groot zijn dus van gemiddelde lengte , hij stuurt niet makkelijk naar links en rechts en stoeprandjes gaan ook moeilijk , verder gaan de handvaten nog wel eens een stukje ' uiteen' waardoor je er wel eens met je vel van je handen tussenzit. het bagagemandje is weliswaar diep maar smal en zodra er een kind in de wagen zit krijg je er niets meer in omdat het een stugge harde bovenrand heeft die niet meegeeft.
Verder gebeurd het ons ook wel eens dat je tijdens het lopen per ongeluk op de rem ' loopt' en je ineens stil staat.
Onze dochter zit ook vaak met de beugel in haar handen want die trek je er heel makkelijk uit ( ja ze kan nog wel eens een rauwdouwer zijn )
de ' luifel' is ook maar kort of hoog het is maar hoe je het ziet en dus zit ze altijd in de zon ( ALS die er is ) te kijken.
met andere woorden wij zijn nu op oek naar een andere en vooral goedkopere en tot nu toe zijn we zeer te spreken over de topmark nijntje buggy dus die word het waarschijnlijk.
De maclaren is ook geweldig maar extreem duur voor iets waar onze dochter toch heel vaak ' uit' wil

Irma76 07-12-2009
Geschreven voor: Titaniumbaby Breeze groen

Superfijne en makkelijke buggy. Loopt heel soepel voor een buggy, je kunt hem lang gebruiken en kan ook op de fiets (in drager van zapp). Wij gebruiken hem bijna 2 jaar, eerst met maxi cosi adapters, ideaal als kindje sliep, kon ik het zo erop klikken en eraf halen. Later, vanaf 5 maanden ongeveer toch vaker als gewoon buggy gebruikt. Uitvalbeugel gebruikte ze eerst om voetjes erop te leggen en later om vast te houden of te spelen met speeltjes die we erop deden. Nu is ze bijna 2 en ik heb het idee dat ze er nog fijn in zit. Ik heb breeze standaard in de auto en gebruik hem bijna dagelijks nu ook weer met maxi cosi (nieuwe baby) en voor dochter afwisselend. Daarom is het erg prettig dat bekleding niet eraf hoeft. Makkelijk schoon te houden en ideaal in gebruik.Rugleuning is makkelijk verstelbaar van lig tot zit positie en alles ertussenin. Supperbuggy wat mij betreft!

SylvieN 25-11-2009
Geschreven voor: Titaniumbaby Breeze zilver

Omdat onze quinny gestolen is hebben wij de breeze aangeschaft. We dachten dat de ligfunctie een groot voordeel zou zijn. Maar de breeze weegt voor mij niet op tegen de quinny. De breeze is geveerd en daardoor hangt hij vrij ver achterover. Het is daarom moeilijk stoepen op te komen. Mijn heeft een gemiddelde lengte en dan is hij ook te laag. De boodschappen mand is wel diep maar je kan heel weinig door de opening "duwen". En de eerste week waren we al meteen het hoesje kwijt van de bumperbar. Zit met klittenband vast en de kleine trok het meteen ervan af. Het remsysteem gebruik ik niet vaak maar ziet er minder degelijk uit als bij de quinny. Toen gebruikte ik hem vaker. Kortom ik mis toch wel mijn quinny. Mijn kleine slaapt toch niet in de kar. Veel te veel te zien.

Fam. Vlugt 14-04-2009
Geschreven voor: Titaniumbaby Breeze zilver

Ik heb de Titanium Breeze nu een paar weken gebruikt en ik ben tevreden. Natuurlijk is het niet mijn Bugaboo maar daar is het ook een buggy voor. Ik heb deze buggy aangeschaft omdat deze klein opvouwbaar is en ik hem op de fiets kan meenemen met de buggydrager van de Quinny Zapp. Deze buggy is wendbaar en je loopt niet met je voeten er tegen aan. Men zegt dat deze buggy vanaf 3 maanden te gebruiken is maar dat is natuurlijk onzin!! Baby's moeten in een degelijke kinderwagen en niet in een buggy. Ik zou deze buggy aanraden vanaf ongeveer 1 jaar. Wij gaan dit jaar met de auto op vakantie. De Breeze gaat mee ipv de Bugaboo! Een buggy gebruik je voor het gemak, even op de fiets, even wat minder plek in de auto! Zoniet, dan pak ik toch mijn Bugaboo! Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar ik vind het een prima Buggy! Rijd heerlijk!

buggy13 31-03-2009
Geschreven voor: Titaniumbaby Breeze zwart

Ik heb de titanium breeze gekocht. Heel handig in te klappen en zeer wendbaar. Heb heel snel in de winkel de breeze en snooze geprobeerd, (verkoper moest weg en ik had dringend buggy nodig). Kwa stabiliteit maakt het niets uit, drie of vier wielen.

Toch heb ik spijt van de aankoop. Mijn zoon is net zes maanden en ik vond de ligfunctie interessant, maar de rugleuning is echt slecht. Het is nylon met een kartonnetje er in, absoluut niet gewatteerd. De verstelknop van de leuning voel je er doorheen. Maar een deken in gedaan, hoewel ik beter een inlegkussen kan kopen, die natuurlijk niet ingeklapt er in kan.

De boodschappenmand eronder is zeer slecht bereikbaar. De ruimte tussen de zitting en bovenkant mand is groot genoeg om er een appel of zo doorheen te schuiven. Terwijl de mand zelf groot genoeg is, dus vreemd.

Tas aan de handvatten, niet doen! Dan klapt de buggy naar achter, maar dat is met iedere buggy zo.

Heb de adapters voor de maxi cosi er bij gekocht, maar is onhandig. Voordat je dat gedaan hebt, om die te wisselen, ben je al minuten verder en bij het uittillen van de maxi cosi, til je de hele buggy mee. Bovendien, wil je eigenlijk dat de kleine meer vrijheid heeft om te bewegen, in de maxi cosi is dat er niet, is ook alleen bedoeld om in de auto mee te gaan. Dus, gebruik ik niet.

Voor bij elkaar E 160 vind ik het een miskoop! Beter was, de Chicco lightway (E 89) of een echte maxi taxi, of iedere andere buggy, die handig is, ligstand heeft, maar wel een fatsoenlijke gewatteerde zitting.

De wieltjes, drie keer gebruikt en de butsen en builen zijn al te tellen, is van hard plastic.

Iedere keer als ik buiten een andere buggy zie, 9 van de 10 keer ben ik daar jaloers op. Heb spijt van mijn impulsieve aankoop. Deze buggy heeft echt niet de kwaliteiten van een zapp.