X-Adventure Inmotion 3 blauw, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de X-Adventure Inmotion 3 blauw, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

meiling 15-10-2008

wij hebben ook een x adventure inmotion. Wij hebben inmiddels 2 onderstellen gehad omdat de eerste helemaal krom was, en dat al na 2 maanden!!! en nu is bij het 2e onderstel het voorwiel ervanaf gevallen terwijl mijn kindje in de wagenbak lag!! Ik ben er helemaal klaar mee en heb hem terug gebracht. Ik krijg gelukkig het bedrag terug maar moet natuurlijk wel daar een nieuwe wagen kopen. Geen probleem natuurlijk want heb er toch 1 nodig.
Op zich reed de wagen in het begin erg lekker en had ik geen problemen. Wel met inklappen want ik ben niet zo groot en kon dus niet goed bij de handels (het extra sluitinkje). Hij is inderdaad niet zo klein met invouwen maar dat zijn de meeste wagens. Ik vind ze allemaal best groot. Ik hoorde van de verkoper dat de ford Ka het moeilijkst is met kinderwagens maar dat over het algemeen elke wagen in elke auto past. Ik ben nu aan het nadenken over de mura of buzz. Stuk duurder dat wel maar een stuk degelijker en veiliger, denk ik, dan de inmotion.

linda j 23-06-2008
Ik vind de wagen prima rijden. Wij hebben geen problemen dat de wagen zou afwijken. De wagen met de bak erop is ook niets mis mee. Het onderste gedeelte van de adapter kan er gewoon op blijven, eventueel iets bijvijlen. Jammer dat hij breed is en niet zo heel klein kan worden opgevouwen voor in de auto.
Ik vind alleen dat de buggy er zo raar uitziet. Het zitgedeelte staat schuin naar achteren. Ziet er raar uit en lijkt of het niet zo hoort. Kan alleen niet vinden wat ik dan fout gedaan zou hebben. Zit helaas geen beschijving bij hoe de buggy in elkaar moet.
Weet iemand hier iets op?

Sabina G 05-06-2008
Hé hé

Wij zijn ook erg ontevreden. Vanaf het begin een afwijking naar rechts en ook bij ons klappert het voorwiel, echt zo gevaarlijk. Wij hebben nu een leen onderstel en die wijkt ook al af. Ik zal dit type ect noooit meer kopen. Heb echt spijt. En zo goedkoop vond ik hem nou ook weer niet. Voor dit geld verwacht je wel goede kwaliteit!

lisette 05-05-2008
Met de wagenbak erop is dit een leuke kinderwagen. De volgende keer dat ik een wagen koop zal ik echter beter op verschillende dingen letten!
In de winkel staat hij bijvoorbeeld niet in elkaar gezet met het wagengedeelte erin. Persoonlijk vind ik dat gedeelte ook een beetje lomp ,gordeltjes zitten een beetje vreemd, de voetezak komt bij een kleintje of tot de neus of tot de knieen, als hangt met klittenband aan de achterkant van de wagen vast, of moet met een drukknoopje op het frame. Een beetje houtje touwtje vinden wij!
Ik mis ook een stuk in de gebruiksaanwijzing over het in elkaar zetten van het buggy gedeelte. Wekomen er bijvoorbeeld niet uit waar klittenband voor dient boeven aan de voetenzak???
Ik zal de wagen echt NIET nog een keer kopen! dan geef ik liever wat meer uit voor een wagen waarbij je de wageninzet naar je toe kan zetten, want dat mis ik nu echt wel!
De wagen is bij harde wind ook niet stabiel, de mijne is omgewaaid terwijl ik hem in mijn handen had!
ik vind het ook vervelend dat er zoveel losse onderdelen bij een wagen zitten. steunen voor autostoel, steunen voor uitvalbeugel.
Ik denk dat er goud geld te verdienen is met een wagen waarbij je geen losse onderdelen krijgt maar alles universeel is!

ontevreden moeder 08-11-2007
hier nog iemand die er spijt van heeft als de haren op het hoofd.
als buggy is het echt een ramp. Hij trekt inderdaad naar rechts, als mijn dochter rechtop gaat zitten neemt ze de hele rugleuning mee. na een aantal keren achterwielen losgehaald te hebben, ivm op vakantie gaan, klapperen ze nu. als ik een stop op wil waar geen oprit is, klapt mijn hele handsvat naar beneden (het verstelbare gedeelte)
Duur voor wat het echt waard is.

Velevap 23-10-2007
ZEEER ONTEVREDEN!! Deze zou ik dus nooit meer kopen. Klapperend voorwiel, trekt naar rechts. In 8mnd ook al 8x terug geweest waarbij dit de 3de wagen is!!
De kwaliteit is slecht, te slecht voor deze prijs.
Recht op zitten gaat niet, achterwielen demonteren is ook niet makkelijk. Mijn slechtste koop ooit!

Lobke 28-08-2007
Deze kinderwagen zou ik zeker niet meer kopen. Wij hadden speciaal een andere auto gekocht zodat de evt. kinderwagen erin kon. Dit kan met veel pijn en moeite. Het is ingeklapt een zware, grote kinderwagen. Verder ben ik niet tevreden over het zitgedeelte in de buggy. Mijn kindje hangt er zowat in, hij kan er niet gewoon in rechtop zitten. Vandaar dat wij bijna alleen nog maar een gewone, simpele, goedkope buggy gebruiken.

Marly123 28-06-2007
Ik sluit me helemaal aan bij Maaike123.
Met de reiswieg er op kun je geen betere wagen vinden. Echt geen enkele klacht, maar als buggy laat deze heel veel te wensen over! Dat weet je van te voren niet als je de wagen koopt en voor de eerste keer zwanger bent. Je weet niet goed waar je op moet letten, maar deze buggy is echt waardeloos. We gaan nu een andere zoeken omdat ons dochtertje altijd zo naar beneden zakt en de gordels zakken af. Lijkt wel dat deze te laag gemonteerd zijn (niet goed over nagedacht??)

marjoleintje 07-06-2007
Wij hebben de wagen nu ruim 10 maanden in gebruik. Met name op wat ruwer terrein rijdt het erg prettig. Alleen hebben we af en toe wat problemen met het zwenkwiel.
Ik vind de wagen erg breed, kan er bij een aantal supermarkten niet mee langs de kassa.
Na het opvouwen past de wagen net in mijn corsa.

Maaike123 09-05-2007
Was in eerste instantie wel tevreden over deze kinderwagen, met reiswieg erop doet ie het prima. de buggy is wat minder.. bij ons zitten de gordeltjes niet goed bevestigd. één zit er verkeerd om in en het gordeltje wat tussen de beentjes door moet zit veel te ver naar voren zodat mijn kind ver naar onderen zakt. Foutje, of niet goed over nagedacht??? verder nooit problemen mee gehad. rijd ook erg fijn.
Mijn tip dus: let op de gordels!!

janwillem2007 22-01-2007
Mooie fijne wagen, en in tegenstelling tot andere revieuws kunne wij de maxicosiadapters wel laten zitten, wij hebben een adapter van babydump, deze bestaan uit 2 delen, montagesteun en de echte adapter. Het kleine adapterdeel verwijderen wij wel. rest blijft naast de reiswieg zitten.

Wendy91 13-09-2006
Ondertussen heb ik hem 10 maanden in mijn bezit. Erg fijne kinderwagen, hij
rijdt super fijn en is degelijk (kan tegen een stootje). Het uiterlijk is ook
erg mooi naar mijn mening. Deze kinderwagen is niet veel breder als andere
kinderwagens, hij klapt echter niet super klein in, maar ik heb ondertussen
diverse andere merken gezien en die zijn ook niet echt klein in te klappen of
je krijgt dan zo'n gammel kinderwagentje. Het enige minpuntje is dat de adapter
voor maxicosi eraf gehaald moet worden, dit gaat een beetje stroef maar na een
paar keer oefenen wordt het wat soepeler en lukt het mij wel om de adapter te
monteren en demonteren. Ik ben super tevreden over deze wagen.

Swaag 31-07-2006
Na heel wat testritten met vele modellen in diverse winkels bij dit model
uitgekomen. Het was de enige die wij met zowel 1 als met 2 handen prima vonden
sturen en rechtuit bleef gaan. Goede vering, stevig en robust in elkaar
geschroefd en ook nog een beetje stoere look.

1 minpuntje: de adapterbeugels voor een maxicosi moeten er weer van afgehaald
worden als je de bak er op plaatst, anders past het niet???

WPB 27-02-2006
Het is een prima wagen met goede prijs/kwaliteit verhouding. Na wat problemen
met het rijgedrag van de wagen (afwijking naar rechts), is uiteindelijk het
onderstel compleet vervangen. Nu zijn er geen problemen meer.
Hou er rekening mee dat de wagen behoorlijk breed is!