Mutsy Spider rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mutsy Spider rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

thijmenbr 15-02-2010
Geschreven voor: Mutsy Spider rood

Mei 2009 hebben wij de mutsy spider gekocht. Hij ziet er stoer uit erg gemakkelijk in gebruik, rijdt licht en zwenkt heel soepel. Tot zover niks anders dan lof over deze wagen.Ik gebruik dan ook alleen nog maar deze wagen. Echter in december 2009 barste het frame spontaan. Ik had over dit probleem al gelezen op internet voordat ik hem zelf aanschafte. Ik bedacht dat als ik hem bij een bekende babywinkel zou kopen ik goed zou zitten als er zich problemen zouden voordoen. De wagen werd zonder problemen vervangen voor een nieuwe (goede service!). Helemaal blij met mijn nieuwe wagen konden we weer op pad. Echter na 3 wandelingen gebeurt gewoon hetzelfde!!! Je hoort het gewoon kraken als je de stoep opgaat( op dat moment schiet er dus een barts in). Niet te geloven! Mijn conclusie is dus: Het is een prachtige stoere wagen die heerlijk in gebruik is maar helaas echt niks kan hebben. En kwaliteit vind ik toch wel zéér belangrijk en zeker voor dat geld!

magali 22-08-2009
Geschreven voor: Mutsy Spider wit

heb begin 2008 een musty spider gekocht in dec 2008 zat er in de wielen teveel speling
hij is toen opgestuurd naar mutsy ter reparatie
toen de wagen terug kwam eind januari 09 is tijdens het transport de hendel onder de zitting gebroken waarmee je de wagen inklapt
heb toen meteen een nieuw frame gekregen
vandaag 22-08-09 zag ik dat in het plastic aan de zijkant van de wagen een barst zit
ik vind het nu echt een rot wagen worden had hiervoor een mutsy urban raider daar had ik geen probleem mee

Jolijnmv3 17-01-2009
Geschreven voor: Mutsy Spider rood

Wij hebben de mutsy spider nu een aantal maanden in ons bezit en vind hem echt geweldig.

Het is een vrij grote buggy dus kan niet mee op de fiets.
Hij loopt echt heerlijk,is wendbaar,stevig,in hoogte verstelbaar,klein op te vouwen en in veel verschillende kleuren verkrijgbaar.
Ook niet onbelangrijk is dat ie in ligstand kan.

Nadeeltje is dat ie niet volledig rechtop kan zodat het lijkt of je kindje onderuit gezakt zit.
Mijn dochter van 11 mnd zit er prima in slaapt er heerlijk in dus ik vind het zelf geen probleem.
Mijn zoon van 4 kan er zelfs nog in en ook hij vind dat ie lekker zit en heeft er dus geen probleem mee dat ie niet helemaal rechtop kan.

Ze kunnen ook lang in de buggy en zelfs met een groot kind erin loopt ie heerlijk en dus absoluut niet gammel zoals bij zoveel buggys.

Ik vind de mutsy spider dus absoluut een aanrader,ik wil in ieder geval nooit een andere meer ;)

cindybo 10-01-2009
Geschreven voor: Mutsy Spider rood

We hebben de wagen ongeveer 1 jaartje. Ik ben niet echt tevreden over de wagen. Ik heb een rode en hij is helemaal verkleurd. Hij is nu bijna roze.... Het inklappen gaat steeds moeilijker en het zitcomfort is ook niet optimaal. Mijn kleine hangt meer in de buggy als dat ze mooi zit.

Gizaro 11-06-2008
Geschreven voor: Mutsy Spider rood

We hebben de Mutsy Spider nu bijna 3 maanden in gebruik.
Net vorige week en andere gekregen (garantie) omdat het uitklappen niet soepel ging en omdat er een wiel enorm kraakte (lag aan het rubber). Dus nieuwe gekregen (super service van de internetwinkel)
Vind het een perfecte wagen, loopt soepel, klapt eenvoudig in en uit. Klein inpklapbaar.
Geeft stoere uitstraling.
En je kleintje kan er in liggen en zitten.
Deze wagen kan niet volledig recht, maar dmv een touw achter de leuning te maken kan deze ook volledig rechtop gezet worden.
Zeer zeker een aanrader deze wagen.
We hopen hem nog heel lang te mogen gebruiken.

m77k1 04-04-2008
Geschreven voor: Mutsy Spider blauw

hij is inderdaad erg fijn geweest in gebruik.
we hebben er een kleine 4 maanden gebruik van gemaakt, het frame is gebarsten, wagen is dus onbruikbaar geworden.

is moet eerlijk zeggen dat die een keer via mijn voet op de grond is gevallen,( plus minus 5 cm naar beneden) toen was die nog helemaal heel.

Dus het is een leuke wagen die niks kan hebben als er iets mee gebeurt. En elke keer als je hem optilt of uitklapt kan er een keer iets mee gebeuren.

dan geeft de fabrikant niet thuis!

m1977 20-01-2008
Geschreven voor: Mutsy Spider blauw

Heb deze wagen een halfjaar en hij is ideaal, compact in de auto. Zoontje zit er prima in. Met een hand uit klapbaar. Past ook in mijn bakfiets, helemaal super tevreden.
Klein minpuntje dan heeft slechts boodschappenmand tot max 3 kilo laadgewicht

suzanneJ 14-01-2008
Geschreven voor: Mutsy Spider blauw

Ik ben sinds 1 week de (welliswaar 2e) eigenaar van de mutsy spider en tot op heden vind ik het een fantastische wagen. Mijn zoon is 1.5 en zit er heel erg goed in. De zitting is wat hoger dan andere buggy's en ook zeer stevig. Ik vind de buggy goed inklapbaar, niet erg zwaar en past goed in de auto. Uiterlijk vind ik hem top (smaakafhankelijk). Wat ik echt een enorm pluspunt vind, is dat hij een dorlopende duwstang heeft en een uitermate kleine draaicircel. De vorige eigenaar heeft hem 4 maanden in haar bezit gehad en heeft dezelfde ervaring als ik.

Skye 06-01-2008
Geschreven voor: Mutsy Spider blauw

Deze buggy van Mutsy ziet er super uit, maar als het om de veiligheid gaat zit je hier echt verkeerd.
Voor de tweede keer in een paar weken is het frame gewoon gebarsten, niet echt veilig zou ik zeggen.
We kregen weliswaar meteen een nieuwe, maar ook hierbij gebeurde hetzelfde na 2 weken...
Ook het in en vooral het uitklappen van deze buggy is vreselijk.
Je blijft er zo met je vingers tussen zitten.
Daarbij is hij ook nog eens echt zwaar voor een buggy.
We zijn nu overgestapt op de Quinny Zapp, superwagen, alleen jammer dat hij niet in de slaapstand kan.