EasyWalker EasyWalker Duo blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de EasyWalker EasyWalker Duo blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jennie79 16-08-2009

Hebben deze wagen in gebruik sinds juni 2009 en 't bevalt ons prima. Baby + peuter van anderhalf.
Hebben even gevogeld met het bevestigen van de adapters voor de Maxi Cosi, maar deze zitten inmiddels zoals ze horen (in de winkel hadden ze ons verkeerd ingelicht hierover).
Makkelijk in te klappen en op te tillen. Stuurt ook lekker en licht.

jetskebouma 03-03-2009

Ben best tevreden over deze wagen, hoewel hij niet te vergelijken is met de bugaboo (ook in bezit) qua gebruiksgemak. De maxicosy erop krijgen is een hele klus omdat je de adapters niet op de wagen kunt laten zitten als je hem inklapt en omdat het kliksysteem echt erg moeilijk is. Bovendien kost het losmaken van de wieg je elke keer je nagels omdat het een onhandig klik systeem is.
Ook opletten met de zonnekap, het is bij mij al een aantal keren gebeurd dat mijn dochter haar vingers ertussen kreeg (iets wat bij de bugaboo niet mogelijk is...)

Verder is het zeker een aanrader als je twee kindjes dicht op elkaar hebt. Mijn oudste vind het heerlijk om in de wagen te slapen want het stoeltje kan helemaal plat. De de meeste deuren gaat de wagen wel, dus dat is prima.

mwoning 22-01-2009

Geweldige duowagen. Zeer licht in gebruik makkelijk in te klappen en heel gemakkelijk te duwen. Hij is zo licht als een veertje.
We hadden eerst een andere wagen waarbij de kinderen (twee in een verschillende leeftijd) achter elkaar zaten maar dat ding was bijna niet te duwen.
Deze is zo licht dat zelfs mijn nichtje van 4 onze twee meiden van 1,5 en 3 erin voort kan duwen.
De duwstang is in hoogte verstelbaar en ook voor mensen die rond de 2 meter lang zijn goed in te stellen.
De zittingen zijn d.m.v. ritsen in stand verstelbaar ook tot ligstand.
Vooral de compleetheid waarmee deze wagen geleverd werd maakt hem een echte aanrader.