Tefal DT8270 Access Steam Force DT8270 Kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal DT8270 Access Steam Force DT8270 Kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Miiii 04-11-2022

Goede aanvulling in dit huishouden

Het vraagt wel even wat oefening, maar nu na enkele weken gebruik heb ik de handigheid en geniet ik van de voordelen die deze kledingstomer me biedt. Waar voorheen de strijkwas nog wel eens bleef liggen in een steeds vollere mand, is het nu toegankelijker en sneller geworden om even de stomer zijn werk te laten doen. Het grootste pluspunt vind ik echter nog dat het apparaat ook ontzettend goed inzetbaar is om delicate kledingstukken, de vitrage en de bank te reinigen - kortom, alles waar de wasmachine geen optie voor is en wat je toch opgefrist wilt hebben. De bijgeleverde opzetstukken dragen bij aan deze veelzijdigheid. Kritiek? Jazeker, het apparaat is relatief zwaar, heeft geen antikalksysteem en het snoer had wat mij betreft langer gemogen. De voordelen wegen er wel tegen op, ik beschouw de Tefal Access Steam Force dan ook als goede aanvulling op het huishouden en beveel van harte aan.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Relatief zwaar

wiep12 24-10-2022

Snel je kleding gestoomd

Aangezien veel kleding toch weer met kreuken uit de kast komt strijk ik vaak pas voordat ik deze aan doe, vaak op mijn bed omdat een strijkplank neerzetten te veel tijd kost. Dit zorgt er soms voor dat de kreukels er best lastig uitgaan. Nu met deze stomer ben ik zo klaar je hangt de kleding op een hanger en deze is zo kreukvrij. Het enige is dat door de stoom als je kleding aan de kast hangt somt wat natte plekken op levert gelukkig droogt dit vrij snel. Vanochtend ook voor het eerst een colbert gestoomd ideaal ook als je stoffen niet kunt wassen. Verder heb ik de stomer uitgestest om mijn eetkamerstoelen. Een keer in de zoveeltijd was is de hoezen en het is dan een kriem door de dikke stof om de stoffen om de stoelen te doen en niet te zorgen dat het direct weer gekreukt is. Met deze stomer dood je bacterien dus hoef ik de hoezen minder vaak te wassen en haal ik veel makkelijker de kreuken uit de stof. Ideaal.

Pluspunten

• Snel kreukvrij
  • bacteriedodend

Minpunten

• wat zwaar

Estelle1969 14-10-2022

Zeer handig apparaat!

Dit is nou een apparaat waar je echt iets aan hebt (en neemt niet veel ruimte in beslag) Ik ben blij verrast met hoe makkelijk deze kledingstomer in gebruik is. Hij warmt snel op en ligt lekker in de hand, hij is wel wat zwaarder dan ik verwacht had maar het is prima te doen, en je bent snel klaar. Fijn dat alles snel kreukvrij is, ik had niet verwacht dat dit zo goed zou werken. Wat ik ook handig vind is dat je kleding die niet heet gewassen mag worden zoals sportkleding nog extra kunt opfrissen.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • Neemt weinig ruimte in beslag
  • Je bent snel klaar

Minpunten

• Beetje zwaar

m************@g******** 14-10-2022

Top stomer en ideaal in gebruik.

Een hele mooie ervaring met een mooi apparaat. Uitgepakt en gelijk begonnen. Overhemd in een paar tellen kreukloos. En een vlekje was zo weg. Dit had ik eerder moeten hebben. Top!

Pluspunten

• Warmt snel op.
  • Goede prijs - kwaliteitverhouding

claudia 14-10-2022

Om van te stomen

De doos onthult al veel wat het apparaat allemaal kan. Alles zit netjes in de doos verpakt waardoor het uitpakken een waar feestje is. Nadat de handleiding goed was gelezen aan de slag gegaan met dit mooie apparaat. Paar weken geleden nieuwe gordijnen gekocht, nadat deze waren opgehangen zaten er vouwen in die er niet uitgingen. Een mooie uitdaging om deze met de Steam Force eruit te halen. Bij de eerste keer stomen gingen er al heel veel vouwen uit de gordijnen maar nog niet volledig, door de dag erna nogmaals de stomen zijn alle vouwen er netjes uitgekomen en kan ik genieten van de gordijnen en hoef ik niet meer tegen de vouwen aan te kijken. De Steam Force ook gebruikt voor mijn kleding omdat ik snel naar een afspraak moest en ik geen zin had om het strijkijzer eruit te halen. Met de Steam Force mijn gehele kleding mooi glad kunnen maken waardoor ik binnen 10 minuten in de auto zat om naar mijn afspraak te kunnen gaan. Ik ben erg tevreden over dit product en gebruik het vaker dan mijn strijkijzer om mijn kleding glad te kunnen maken, vooral erg handig bij de kleding van mijn dochter. Het waterreservoir is groot genoeg om meerdere kledingstukken of gedeeltes van gordijnen te kunnen stomen en het apparaat is binnen een paar tellen al op temperatuur. Dit apparaat had ik veel eerder moeten hebben, had veel stressmomenten bespaard kunnen blijven!

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Vouwen gaan er snel uit

n***********@h********** 13-10-2022

Een aanrader!

Ik kon niet wachten om dit product te proberen. En ik haat strijken! Met een tshirt doet ie wat ie moet doen! Het wordt snel kreukvrij. Het apparaat is wel een beetje zwaar, maar de tijd die je erover doet om de boel glad te krijgen, is kort! Blij mee!

Pluspunten

• handig
  • snel

Minpunten

• zwaar

JornC 13-10-2022

Handig en simpel, voor een snelle opfrisbeurt

Vandaag mijn Tefal Access Steam Force, jaja, de naam belooft veel goeds, ontvangen. Beetje overdreven ook, die naam. Enfin, de marketing mensen moeten toch ook wat verzinnen. Dan het apparaat: vormgeving en ergonomie gewoon echt prima en fijn. Opwarmen gaat enorm snel. Handleiding eigenlijk nauwelijks nodig. Super eenvoudig. Resultaat van een snelle stoombeurt: prima. Dit is echt een gemakkelijke snelle handstomer voor even opfrissen of gladstrijken. Voor thuis, maar dankzij klein formaat ook prima voor onderweg. Waarom geen 5 sterren? Mag net wat langer krachtig stomen dan nu in de turbo stand mogelijk is.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Snel op temperatuur
  • Draagbaar

Minpunten

• Zou iets langer op turbo stand mogen