SteamOne Unilys

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SteamOne Unilys op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Rob 22-06-2018

Snel en makkelijk!!

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Het was even wennen qua gebruik, maar eenmaal het onder de knie te hebben werkt het perfect en snel.

Pluspunten

• snel te gebruiken

Arno Jansen 12-02-2018

Proffesioneleel gebruik

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Wij gebruiken dit apparaat voor beurzen etc en werkt perfect. Snel opgewarmd, veilig in gebruik, gebruiksvriendelijk etc. Kortom goede prijs kwaliteit verhouding!!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel opgewarmd
  • Veilig
  • Goed geprijsd

Iris 08-10-2017

Fijnste stoomapparaat ooit

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Hij is makkelijk in elkaar te zetten, compact en omdat wij twee winkels hebben is het fijn dat je hem gemakkelijk kan verplaatsen. Hij stoomt zeer krachtig en de kleding is binnen no-time kreuk vrij.

Pluspunten

• compact
  • Krachtige stoom

Minpunten

• geen aparte wol/zijde functie

Moonen 11-06-2017

SteamOne stoomapparaat

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Deze stoommachine doet precies wat ervan verwacht wordt.
Zeer tevreden. Stoomkopaccessoire is wel moeilijk vast te klikken, maar met een beetje geduld lukt het alsnog.

Pluspunten

• resultaat
  • design

Minpunten

• accessoire stoomkop

Jose van Eldik-Krebbers 03-05-2017

SteamOne - a way to go

Geschreven voor: SteamOne Unilys

SteamOne zojuist in gebruik genomen. Simpel broeken / blouses enz even licht stomen en alle kreukels zijn eruit. Beter dan strijken !!.

Riet 20-04-2017

Fantastisch

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Fantastisch ding om lastig te strijken blousjes, broeken e.d. toch glad te krijgen, zonder valse vouwen.

Ward 15-04-2017

Snel kleding opfrissen

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Water is snel opgewarmd en dat begint 'ie goed te pruttelen. Handig om snel pakken op te frissen en te ontkreuken. Werkt bij overhemden ook, maar de kreukels gaan er niet uit zoals bij strijken. Zou wel een betere handleiding voor het daadwerkelijke stomen bij kunnen. Pas bij het tweede colbert had ik 'de slag te pakken'.

Pluspunten

• Snel opfrissen
  • Ontkreukt pakken goed

Minpunten

• Stoomhandleiding ontbreekt

M de Roo 21-03-2017

Handig formaat en stevig

Geschreven voor: SteamOne Unilys

De steamone maakt dat ik mijn blouses kan ontkreuken na het wassen en eigenlijk geen strijkbot meer nodig ben. Voor strijken heb ik geen geduld. Ook is het handig om colberts even te stomen en op te frissen. Vroeger moest ik hiervoor al snel naar de stomerij. Dus ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• voorkeur boven strijken
  • handzaam

Minpunten

• mini strijkplankje ontbeert een vaste bevestiging

RK 12-03-2017

Kleding in stijl uit de kreukels

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Ik ben zeer tevreden met deze aanschaf.
Het is voor mij de ideale oplossing om snel kreukels uit mijn kleding te halen voordat ik de kleding aan wil trekken. Het haalt kreukels minder goed eruit als bij het strijken, maar is veel gebruiksvriendelijker.
Verder vind ik dit apparaat handig om snel een kledingstuk te kunnen reinigen door de krachtige stoom.
Daarnaast behoudt het de kwaliteit van de kleding.
Ik heb voor de steamOne gekozen omdat het uiterlijk er goed uit ziet. Design is mooi en het is stevig .

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Scheelt stomerijkosten
  • Is snel gebruiksklaar

Minpunten

• Stekker mag langer
  • Het in elkaar zetten is even uitzoeken

De Wit 05-03-2017

Prima stomer

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Erg fijn om op deze manier snel je kleding weer kreukvrij te kunnen maken.

Carla 15-12-2016

Topapparaat:)

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Ik heb dit apparaat gewonnen en ben er heel erg blij mee. Het is gemakkelijk op te bouwen, neemt weinig ruimte in& werkt eenvoudig en goed!

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudig

Minpunten

• Snoer had iets langer gemogen

linda 31-10-2016

Fijne kledingstomer

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Echt een fijne kledingstomer.
We hebben hem aangeschaft omdat we beide regelmatig kleding naar de stomerij brengen en met dit product kunnen we daar behoorlijk op besparen. Mijn man gebruikt de kledingstomer vooral voor zijn colberts, ik gebruik de stomer eigenlijk voor al mijn kleding (jasjes, tops en zelfs mijn spijkerbroeken).

ik vind deze kledingstomer vooral erg makkelijk te bedienen door de tiptoetsen. verder merk je dat het product veel kracht heeft waardoor de kreukels ook echt snel uit de kleding verdwijnen.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Veel stoomkracht
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• De kledinghanger had wat stabieler gemogen

Miek 26-10-2016

Super makkelijk in gebruik en alles kreukvrij en fris!

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Een ideaal product omdat je kleding heel snel kreukvrij is en weer super fris. Zeker voor blazers, wol en zijde zeer prettig aangezien ik dit normaal gesproken naar de stomerij moest brengen! Scheelt dus ook weer enorm in kosten. De Unisys is makkelijk in gebruik en binnen een minuut te gebruiken.

Pluspunten

• Kreuk -en geurvrije kleding
  • Makkelijk in gebruik

G. Kuiper 25-10-2016

handige stomer met extra mogelijkheden

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Na maandenlang gebruik ben ik erg positief over de steam one. Het apparaat warmt snel op en in een mum van tijd heb ik de praktijkkleding (jasjes) uit de kreuk. Daarnaast gebruik ik hem voor tere stoffen en andere materialen die je niet gewoon kunt strijken vanwege de vegen die je dan ziet. Dat is ideaal; b.v. bij vestjes, truien of (zwarte) broeken.

Pluspunten

• snel gebruiksklaar
  • snel kreukvrije kleding
  • gemakkelijk te verplaatsen

Minpunten

• stomer gaat door als je pauzeert

Hans 16-10-2016

Gemakkelijk stomen en snel resultaat

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Ik gebruik dit apparaat nu ongeveer een maand en ben erg tevreden. Het was wel eventjes oefenen maar weet er nu goed mee om te gaan. Het is eigenlijk heel simpel en snel om mijn kleding te stomen. Erg fijn dat mijn shirts er weer netjes uitzien en dat ze dan ook meteen weer fris ruiken.

Pluspunten

• snel klaar voor gebruik
  • mooi design
  • Standenregelaar

Minpunten

• Snoer mocht wel wat langer
  • wel eerst wennen en oefenen

Niko 14-10-2016

Super apparaat!

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Wij gebruiken de SteamOne nu een aantal weken en werkt goed. Warmt snel op en is gemakkelijk te gebruiken. Ideaal voor mijn jasjes en we gebruiken het ook voor de kleren van onze kinderen. Daar zijn we nu een stuk sneller mee. Verder vinden we het ook een mooi apparaat en de slang wordt ook niet heet dus je kunt je er ook niet aan verbranden en met name onze kinderen dus ook niet.

• Warmt snel op
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• snoer mocht iets langer

Bart 14-10-2016

Handig apparaat!

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Mijn vriendin en ik gebruiken de stomer allebei graag. Mijn vriendin met name voor haar jurkjes en andere kleding, ik met name voor mijn jasjes en chinos. Scheelt weer een ritje naar de stomerij! :)
Snel kreukvrij, geen lomp apparaat/strijkplank in de kleding/waskamer en makkelijk in gebruik.
Ideaal.

Pluspunten

• Stoom werkt echt snel en goed
  • Compact/makkelijk in de hoek zetten

Minpunten

• Even wennen
  • Af en toe water bijvullen

DaandeJongNB 12-10-2016

Ideaal voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Apparaat is snel opgewarmd en klaar voor gebruik. Vooral goed te gebruik bij delicate stoffen zoals linnen, wol en zijde. Gebruik het apparaat (vrijwel) dagelijks om snel mijn kleren op te frissen. Ook gebruik ik deze voor mijn dekbed en matras 1 keer in de maand om deze weer fris te krijgen. Nadeel is dat de broekspanner niet makkelijk te gebruiken, waardoor ik enkel de bovenzijde gebruik en het onderste deel van de broekspanner heb verwijdert.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • Verwijdert geurtjes

Minpunten

• Broekspanner niet makkelijk te gebruiken

Sigrid 06-10-2016

Makkelijk en snel ontkreuken

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Gebruik het product nu 1 maand en ben zeer tevreden. Makkelijk in omgang en de snelle opstarttijd is ideaal. Ik wordt er blij van dat mijn kreukels snel verdwijnen. Ivm ruimte gebrek bij mij thuis is hij makkelijk op te bergen ivm compact model met wieltjes

Pluspunten

• Snelle opstarttijd
  • Makkelijk in gebruik
  • Compact
  • Krachtig

Ruud 06-10-2016

Erg gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: SteamOne Unilys

Ik heb dit product inmiddels een maand of 4 en ben nog steeds erg tevreden.
Wij gebruiken de kledingstomer beide in huis, ik voornamelijk voor mijn delicate kleding en af en toe ons matras. Mijn man voornamelijk voor zijn colbertjasje en zijn zwarte spijkerbroek.

Ik vind het fijn dat de stomer snel klaar is voor gebruik. Verder is hij erg makkelijk te bedienen door de tiptoetsen. De stoomkop is niet zo zwaar in de hand dus dat is fijn. Je merkt dat deze stomer veel kracht heeft waardoor de kreuken in een mum van tijd uit je kleding zijn.

echt een aanrader voor mensen die veel delicate tops of jasjes dragen!

Pluspunten

• Snel klaar voor gebruik
  • Werkt op kraanwater
  • Handig te bedienen
  • Veel stoomkracht waardoor de klus snel gedaan is

Minpunten

• vervangt het strijkijzer niet volledig