SteamOne Thomas Black - Reviews

Beste deals -18% Laagste prijs ooit!
  • Test panel 7 okt 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SteamOne Thomas Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h**r@g**l.com 06-11-2023

De wonderlijke wereld van stoom

Geschreven voor: SteamOne Thomas Black

Ik had al vaker gekeken naar een kledingstomer. Nu zich de mogelijkheid voordeed om te testen heb ik er gebruik van gemaakt. Het in elkaar zetten viel mij een beetje tegen, de tekeningen waren net niet helemaal duidelijk, maar het is gelukt. Best een fors en ook robuust apparaat dat schept verwachtingen. De stoomslang is fors en stevig, maar na het opwarmen wordt die al heel snel een stuk soepeler. Gestart met het stomen van een overhemd. Het is moeilijker dan ik gedacht had. Je komt een arm te kort om het strak te trekken of je stoomt tegen de staander. Het vergt handigheid. Niet opgeven na de tweede keer ging het al een stuk gemakkelijker. Ik ben er tevreden mee, het werkt prima om wat kreukels weg te halen. Het ziet er weer strak uit. Mijn colbert, erg handig in een mum van tijd de kreukels eruit. Een strijkijzer werkt effectiever, maar niet elk kledingstuk kan een strijkijzer hebben. Wat voegen tussen de plavuizen op de vloer ook maar eens wat stoom gegeven. Ziet er als nieuw uit. Het is een multifunctioneel apparaat. Je werkt wel met stoom dus wel opletten wat je doet.

Pluspunten

• Robuust
  • handige wieltjes
  • Niet alleen voor kleding te gebruiken
  • Multifunctioneel stoomapparaat

Minpunten

• Je moet het apparaat leren bedienen
  • opletten je werkt met stoom

YH 01-11-2023

Handige kledingstomer

Geschreven voor: SteamOne Thomas Black

Ik heb de SteamOne mogen testen. Deze kledingstomer is makkelijk in elkaar te zetten en makkelijk in gebruik. Het warmt heel snel op en de stoom is heel erg krachtig. Doordat het apparaat continue stoom afgeeft, moet je snel te werk gaan anders krijg je een vochtige ruimte.
Door de wieltjes eronder kun je makkelijk het apparaat verplaatsen.
Wat betreft de resultaten, de kledingstomer doet uitstekend werk in het verwijderen van lichte kreukels en het opfrissen van kledingstukken. Voor hardnekkigere kreukels vergt het iets meer tijd en aandacht, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden met de prestaties.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Makkelijk te verplaatsen
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Voorzichtig met de hete stoom

xMarrr 31-10-2023

Fijne kledingstomer

Geschreven voor: SteamOne Thomas Black

Dankzij de meegeleverde quickguide heb je het apparaat snel opgebouwd voor gebruik.
Middels het grote waterreservoir kun je lang gebruik maken van de kledingstomer.
Het apparaat is in een mum van tijd opgewarmd en dat is erg prettig.
Tijdens het stomen moet je het kledingstuk wel vasthouden wat het wat lastiger maakt met de warme stoom, het zou gemakkelijker zijn als het kledingstuk tegen iets hards (zoals een deur) aan zou hangen maar doordat er niet een erg lange slang aanzit is dit niet haalbaar.
De kreukels gaan redelijk goed uit een blouse maar dit vergt wel wat oefening.
Ik heb deze kledingstomer nu een aantal weken mogen testen en vind de prijs kwaliteitsverhouding helaas te hoog.

Pluspunten

• Snel warm
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Kreukels eruit krijgen vergt veel moeite

Reijer 26-10-2023

aanrader

Geschreven voor: SteamOne Thomas Black

Dit is een handige kledingstomer die doet wat er van wordt verwacht. Hij is makkelijk te verplaatsen en is in een mum van tijd heet genoeg om te gebruiken.

Ook het installeren/in elkaar zetten is gemakkelijk.

Pluspunten

• Snel bruikbaar
  • licht

a**e@h**l.com 20-10-2023

Fris maar niet uit de kreukels

Geschreven voor: SteamOne Thomas Black

Een handig apparaat wat snel gebruiksklaar is om knuffels,gordijnen,kledingstukken of beddengoed op te frissen/kreukvrij te maken. De geintegreerde hanger is makkelijk om het te stomen stuk op te hangen en door het grote waterreservoir kun je redelijk lang stomen. De wieltjes eronder maken het apparaat verrijdbaar wat ook een pluspunt is. Maar waar het uiteindelijk om gaat is het resultaat en daar was ik toch minder tevreden over. Hardnekkige kreukels gaan er niet echt uit. Daarom vind ik de prijs/kwaliteit ietwat aan de hoge kant voor een middelmatig apparaat.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • verrijdbaar
  • groot waterreservoir

Minpunten

• stoomt niet echt alle kreukels eruit

Anne-Marie 18-10-2023

Kan er mee door

Geschreven voor: SteamOne Thomas Black

Ik heb de SteamOne mogen uittesten. Voor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van een stoomreiniger. Eenmaal in elkaar gezet en aangesloten, was hij zo opgewarmd. Het gebruik ervan is wel vrij lastig, omdat je de uiteinden vast moet blijven houden terwijl het door de stoom natuurlijk hartstikke warm wordt. Hoe vaker je het gebruikt, hoe makkelijker het gaat. Persoonlijk vind ik het alleen waardevol voor het kreukvrij krijgen van blousjes en jurkjes, andere kledingstukken gaan makkelijker met een strijkijzer. Tot slot wel erg handig dat er wieltjes onder zitten. Hierdoor kan je hem makkelijk verplaatsen en draaien.

Pluspunten

• Makkelijk verplaatsbaar

Minpunten

• Wennen in gebruik

n**7@h**l.com 18-10-2023

Fijne kledingstomer voor het snel ontkreuken van kleding

Geschreven voor: SteamOne Thomas Black

Ik heb deze kledingstomer een aantal weken mogen en ik ben erg onder de indruk. De gebruiksvriendelijkheid en de snelle opwarmtijd maken dit apparaat een fijne aanvulling in een druk huishouden

Ik maak er vooral gebruik van om 's ochtends snel wat kreukels uit mijn kleding te halen voordat ik de deur uitga. Bovendien werkt het geweldig voor het opfrissen van gordijnen. Dankzij de handige wieltjes beweeg je de kledingstomer soepel over je kledingstukken en met de kledinghanger hang je ze moeiteloos aan het apparaat.

Wat me vooral bevalt, is het royale waterreservoir. Hierdoor kan ik langdurig stomen zonder voortdurend bij te hoeven vullen. Ideaal als je meerdere kledingstukken wilt behandelen of een grotere klus hebt, zoals het opfrissen van gordijnen.

Al met al beschouw ik deze kledingstomer als een waardevolle aanvulling op mijn strijkijzer. Het is perfect voor het snel gladstrijken van kleding of het opfrissen ervan. Bovendien is het apparaat eenvoudig te bedienen

Pluspunten

• Snel te gebruiken
  • groot waterreservoir
  • Wieltjes

Minpunten

• Niet een vervanging voor strijkijzer

t**n@l**e.nl 16-10-2023

Mooi strak design en that's it

Geschreven voor: SteamOne Thomas Black

De installatie verliep niet echt vlekkeloos. De afbeeldingen leken makkelijk na te doen maar dit was in de praktijk toch anders. Ook staat er nergens vermeld dat er een stekker aan de onderkant zit verborgen waardoor als je het waterreservoir al gevuld hebt en de stekker wil pakken, alles nat wordt omdat je hem op z'n kop moet houden. Ze zouden moeten vermelden voordat je start dat de stekker onderop zit.

Over de gebruikerservaring, hij stoomt super goed maar de kreukels gaan er niet echt uit. Een enorme domper want het apparaat ziet er veelbelovend uit maar het is zonde van de tijd. Strijken is in dit geval sneller en effectiever.

Het design is adembenemend mooi. Echt een super mooi en strak design.

Al met al zou ik hem niet aanraden omdat ik de resultaten vind tegenvallen (op verschillende materialen uitgeprobeerd).

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijk te verplaatsen
  • Strak design
  • Makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Maakt de kreukels niet echt minder
  • Stekker zit onderop het apparaat
  • Maakt de kreukels niet echt minder
  • Stekker zit onderop het apparaat