Liebherr CUN 3933-20 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr CUN 3933-20 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 18-07-2012
Geschreven voor: Liebherr CUN 3933-20 wit

Onze Siemens was al behoorlijk bejaard maar nog niet stuk maar toch besloten om een nieuwe te gaan kopen. Onze eerste keuze viel op de Bosch KGE36AW40 ook vanwege de A+++ maar toen we het beestje in de winkel zagen bleken de vrieslades wel erg smal door de dikke wanden (vandaar die A+++) De verkoper wees ons op een ander model en wel de Liebherr CUN3933.

Misschien krijgt hij er wel een bonus voor maar deze kast is toch wel je van het hoor. Ook al hebben we het enorme grote (2 meter hoog) ding pas, hij bevalt nu al. De compressor is nauwelijks te horen.

Alleen de eerste keer starten na een nachtje gestaan te hebben maar nu moet je echt je oor te luisteren leggen tegen de kast om iets te horen en hij is heerlijk ruim, niet voordelig overigens!

Anoniem 19-07-2012

Nog even een aanvulling, onze handelaar heeft netjes voor ons en voor noppes de beide deuren even omgezet. standaard zijn ze rechtsdraaiend uitgevoerd.

Uiteraard is dit geen A+++ maar vanwege o.a. het No-frost systeem A++