Samsung RL56GHGIH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 68 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL56GHGIH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

tocylony 19-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Een prima apparaat met heel veel gebruikersgemak, zelfs mijn ouders van ruim 70 kunnen dat bedienen. Chapeau

SachinA 04-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Very nice looking and quite koelkast. Suites perfectly in the modern kitchen. All the options of the fridge are convenient and alarm function is suitable if you have kids around.

Paul Figueroa 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

De levering van het product was naar behoren en de koelkast werkt naar behoren ben er zeer tevreden mee en oogt luxe de led verlichting is ook mooi en de alarmfunctie is ook handig voor als je per ongeluk de koelkast open laat staan dan begint hij na 2 minuten te piepen al met al tevreden ermee

Chrisssssssss 01-02-2015

Eigenaar sinds een week.

Ruime en vrij stille koelvries combinatie.
Enkel bij het aanzetten maakte het een korte tijd herrie, nu hoor je zelden iets. prachtig apparaat.

Heeft alle vakjes en lades etc wat je van een koelkast/vriezer verwacht

martinardi1961 21-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Prachtige koelkast met veel diepvries ruimte !!!mooie vormgeving , geluid valt mee en no frost dat was voor ons de doorslag om deze te nemen

Wishmaker 19-01-2015
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

de koelkast is zeer makkelijk in te stellen en verrassend stil. Er is veel ruimte om spullen te plaatsen in de koelkast terwijl het vries gedeelte voldoende is voor 2 personen. De duurzaamheid zou ik nog niet weten daarvoor is hij te kort in mijn bezit. al met al weer een apparaat van Samsung dat zeer goed bevalt.

Herman M. 03-09-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Het is een mooi vormgegeven koel/vrieskast. Prettig in het gebruik, ruime opslag etc. Aanwinst voor de keuken.

Bastoi1975 31-08-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Ruime koelkast. mooi om te zien en koelt er goed. Maakt wel wat veel geluid. Duurzaamheid is wat lastig inschatten na 4 dagen.

ABoschma 25-08-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Net gekregen, maar nu al super tevreden. Zit erg veel ruimte in. Tempratuur gemakkelijk in te stellen. Mooi design.

daisy964 04-08-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Wij hebben hem net maar zijn al tevreden.
Een mooi design, en past in mijn keuken.
Verder hebben wij nu veel producten van Samsung in huis en zijn zeer tevreden. Vandaar ook de keuze op de koelkast voor Samsung

labiatus 04-08-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

In verhouding met onze 'echt' oude koelkast maakt deze koelkast meer geluid. de indeling is gemakkelijk en ook eenvoudig aan te passen. Het omzetten van de deur ging wat moeizaam door de soms wat strak vastzittende schroeven.

jack1011 03-08-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Mooie ruime koelkast. De grote houders in de deur zorgen ervoor dat je makkelijk pakken met drinken erin kwijt kan.
De platen zijn makkelijk in hoogte te verstellen. De koelkast is praktisch om schoon te maken.
Het no frost vinden wij erg handig. De lades van de vriezer trek je er niet helemaal uit waardoor je soms iets moet verschuiven om er produkten in te leggen of uit te halen.
Zeker bij de bovenste lade.
Maar nog steeds voldoende ruimte, wat voor ons een pre was.
Af en toe hoor je de koelkast aanslaan. Dit is stukken minder dan onze vorige koelkast die 11 jaar oud was. Wij horen h'm niet tot nauwelijks terwijl de koelkast wel in een open keuken staat.

Het gunstige energielabel speelde voor ons ook mee in de keuze, naast de ruimte die deze koelkast zeker heeft.

Andy90 30-07-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Mooie ruime koelkast met goede verlichting.
Zeer makkelijk in te stellen.
Design blijft gewoon super bij Samsung

f.koerhuis 30-07-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

mooie ruime koelkast met goede verlichting.
vrieskast is wat aan de kleine kant
de motor kun je wel goed horen
makkelijk om in te stellen

MBreeuwer 08-07-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Mooie design deze koel/vriescombinatie. Geluid vind ik meevallen, het is even wennen omdat het ene ander geluid is dan de vorige koelkast, maar hard is het niet. Fijn om de temperatuur precies te regelen via paneel in de deur, genoeg keuze om je legplanken in te delen, ruim koelgedeelte. Het vriesgedeelte daarentegen vind ik tegen vallen. De lade schuiven niet ver naar achter, waardoor je een halfje brood bijvoorbeeld er niet heel gemakkelijk inkrijgt.

danielvdberg 06-07-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Mooie koelkast, ruim en koelt snel maar wordt gek van het geluid. Echt veel luider dan onze oude koelkast, en die was meer dan 12 jaar oud.

JaccoR60 05-07-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

prima koelkast,handige indeling,zuinig in gebruik,
no frost is fantastisch,goede prijs/kwaliteitverhouding

Mirjam Potters 02-07-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Ziet er mooi en strak uit. Ruime koelkast. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Leuke actie van Samsung! Je krijgt ook nog eens 100 euro retour. Let wel op niet alle winkels doen mee aan deze actie.

Ous 17-06-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Ziet er mooi uit, strak design. De prijsverhouding tov de inhoud is super! Zelfs de verkoper was verbaasd : ) En je krijgt nog E 100,-- terug van Samsung ook!
(let daarbij wel op waar je m koopt, of de retouractie van toepassing is)

Ous 17-06-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Uitstraling mooi! En verhouding prijs en inhoud super! Zelfs de verkoper was verbaasd ; )
Ben er heel blij mee! En je krijgt zelfs nog E100,00 retour van Samsung.

Falcon6 15-06-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Prima in te stellen en prachtige uitstraling.
Kortom een prima prijs kwaliteit verhouding en een zee aan ruimte! 253L koelgedeelte en 104L vriesgedeelte.

sareninden 14-06-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Ik was op zoek naar een nieuwe koelkast en kwam deze tegen. Krijg via Samsung nog 100 euro retour waardoor hij best scherp geprijsd is.
De handleiding vind ik zelf een beetje onoverzichtelijk, wat onduidelijke plaatjes en gericht op meerdere koelkasten dat het soms een beetje vaag wat precies wanneer van toepassing is. Voor de rest is er weinig aan te snappen daarom een 8 voor gebruiksgemak.

De vormgeving vind ik gewoon mooi, ik heb iets met RVS look en voor de rest is het gewoon een koelkast. Goed ingericht en veel ruimte. Er zat geen frisdrankenflessen rek bij maar gezien ik zelf niet echt frisdrank drink of wijn is dat voor mij niet zo boeiend maar wellicht voor anderen wel.

Duurzaamheid, ja wat zeg je daarop, A++ en niet A+++ dus dan maar een 8 lijkt mij? Wel handig dat hij een vakantie stand heeft voor extra zuinigheid maar als je lang op vakantie gaat maak hem dan gewoon leeg en zet hem uit zou ik zeggen. Maar dat is gewoon mijn mening.

Geluidsniveau is prima. Gewoon best stil zoals elke koelkast tegenwoordig.

rgj_kosten 10-06-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

Erg fijne deze koelkast, lekker groot van binnen en lekker stil in de keuken. Ben erg tevreden met de aankoop.

monique.1 09-06-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

De koelkast is zeer gebruiksvriendelijk ondanks allerlei snufjes. Strak model met veel opbergruimte wat aan de "buitenkant" niet te zien is. Het geluid is haast niet hoorbaar.Kortom ben erg blij met mijn koelkast.

Mia60 02-06-2014
Geschreven voor: Samsung RL56GHGIH

zeer mooie koel-vries combinatie.
Koelkast zeer mooie indeling en veel plaats.
Laden handig. De combinatie heeft mooie handgrepen.
Duurzaamheid nog afwachten . 10 jaar garantie op de compressor.

Diepvries is heeft 3 laden en is prima.
Past precies in onze keuken.