Samsung RL58GHESW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL58GHESW wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Velour2000 11-02-2015
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Onze koelkast was al ruim 12 jaar oud, en toe aan vervanging.

We waren opzoek naar een koelkast met een grotere vriesgedeelte dan normaal.

Toen kwamen we bij deze koelkast uit. Het koelgedeelte is enorm toegenomen met de vorige. Daar zijn we heel blij mee.

Wat ons wat tegenvalt is de vriesruimte. We zijn dan wel van 90 liter naar 112 liter gegaan, maar in de praktijk vinden we toch dat we er niet veel op vooruit zijn gegaan. Beter zou zijn geweest als men toch voor 3 lades had gekozen die significant groter zouden zijn uitgevallen.. Maar goed, toch zijn we er erg blij mee!

Vooraal ook hoe je de deuren open kunt maken. Dat gaat zo prettig!

Een mooie koelkast voor een goede prijs!

S. Schuit 29-08-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Het is een mooie, grote koelkast. De indeling is prettig.
Je hoort hem wel, maar het is minder dan mijn vorige (erg oude) koelkast.
Bij opstarten wel problemen met de vriezer (die wordt niet koud genoeg), maar ik verwacht dat dat goed wordt opgepakt.

johntoorn 03-08-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

mooi vormgeving en praktisch in gebruik(typisch samsung).
Alleen het zoemend geluid kan hinderlijk zijn.

johntoorn 03-08-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Wij zijn aardig fan van samsung geworden. Vooral de service verlening zijn we dik tevreden over. We kwamen dus voor een nieuwe koelkast ook bij samsung terecht. Mooie vormgeving en praktisch in gebruik. Alleen het zoemende geluid kan hinderlijk zijn als hij dicht bij de woonkamer staat.

Sonneke 14-07-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

We zijn heel tevreden over deze koelkast. Enorm veel ruimte,mooie groentelade. Het licht handig weggewerkt, erg mooi. Alles kan erin als je boodschappen hebt gedaan je hebt zelfs nog ruimte over, heel handig als je een verjaardag of feestje hebt. Heel makkelijk zijn de 2 bovenste lades van de vriezer, kan je fijn je kruiden invriezen en andere kleine dingetjes. De grote lade is ook heel makkelijk. Wij vinden het geluid wel meevallen, maakt minder geluid dan onze oude, maar wel anders. De deurklinken vinden wij erg mooi en handig om open te maken.

Berkelaart 25-06-2014
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Op zoek naar een witte koelkast kwam ik bij de Samsung terecht. Samsung, dacht ik. Heb wel Radio en TV combi van hen.
Het was voor het eerst dat ik een koelkast online kocht, had hem snel nodig. Bij Koelkaststore van Coolblue op dinsdagavond om 22.20 uur besteld en de volgende morgen al om 10.00 uur geleverd. Heel goed!!! Ook ervaring met andere spullen uit één van hun stores.

De koelkast overtrof mijn verwachting. Prachtig vormgegeven met duidelijk display. Ruim van binnen. En ipv 3 vrieslades zelfs 4! Een verkeerde foto dus, op alle websites.

De deuren gaan heel makkelijk open door een vernuftige greep. is met een pink te openen. Makkelijk als je als zo vaak met volle handen de koelkast wil openen.

Kortom dik tevreden!

Ron Nooy 20-11-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Koelkast is heel stil. Geen geluiden hoorbaar. Zeer ruim ook het vries gedeelte. De vriezer heeft vier laden op de afbeelding stonden er drie. Deze koelkast is in vergelijking met andere merken goedkoop.

seek 04-11-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Mooie ruime koelkast met 4 lade's in de vriezer.
Goede verlichting waardoor het overzicht goed is.
Maakt nu iets meer geluid dan de miele maar dat zou vanzelf minder worden.
Nette prijs,Mooi product weer van Samsung

Fritsje 3 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

De vrieskast heet 4 lades wat heel handig is.Op de meest afbeeldingen staat dat er 3 lades zijn. Het is jammer dat het grote vak in de deur zo diep is, pakken en flessen passen er in en er is nog ruimte over waar je niets aan hebt.Er is veel ruimte in de koelkast en de groentelade is ook heel ruim.

Nina Koch-Feliciano 10-10-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Zeer mooi ontwerp. Stevige handgrepen. Gemakkelijk te (ver)plaatsen door de geplaatste wieltjes aan de achterkant. Luxe uitstraling door metaalaccenten in het interieur.

corul 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Bij de 1e keer opstarten is de koelkast een beetje rumoerig, daarna stil.Het vriesgedeelte heeft vier lades en deze bevatten veel ruimte. We waren op zoek naar een koel-vries combinatie met veel ruimte en deze koelkast geeft daar perfect invulling aan.

Simone34 07-10-2013

Zou u voor mij de grote van de diepvrieslades willen opmeten?
Breedte x Hoogte x Diepte.

Ik heb al op een eerdere review van iemand gereageert met deze vraag maar die reageert helaas niet terug. Ik heb er ook een vraag van gemaakt bij vragen/antwoorden maar ook daar is tot op heden nog geen reactie op gekomen. Ik denk dat dat gedeelte niet bekeken wordt door bezoekers.

Samsung zelf komt met tegenstrijdige maten aanzetten waardoor je nog niks weet. En dit is tot nu toe de enige koelkast die grotendeels voldoet aan mijn wensen. Alleen zou ik echt heel erg graag willen weten hoe groot de 4 lades zijn zodat ik kan inschatten of ik daar wat mee kan in de praktijk. Nergens staat namelijk een showmodel.

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,
Simone

Claudia19 21-09-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Een mooie koelkast met veel ruimte, het display in de deur is ook makkelijk. Zo zie je altijd direct de temperatuur.

Ilona 2 08-08-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Ik wilde de grootste witte koelkast van Samsung en kwam op dit model uit.De handgrepen hadden van mij gewoon wit mogen zijn. Deze zijn zilverkleurig waardoor de koelkast een robuustere uitstraling krijgt (smaken verschillen).Over de grote van de inhoud ben ik zeer tevreden. Nadat ik de stekker in het stopcontact had gestopt, schrok ik wel van het geluid.De koelkast maakt meer geluid dan mijn oude koelkast. Ook slaat er iets aan bij het openen van het koelgedeelte(een ventilator, denk ik). Kortom over de koelkast zelf ben ik zeer tevreden,maar moet wennen aan het geluid wat de koelkast produceert.
Op kieskeurig staat, jammer genoeg, een andere typemodel Samsung afgebeeld namelijk de RL56GHGSW1. Deze is wat inhoud betreft kleiner en dus goedkoper.
Dit scheepte verwarring op bij de aankoopprijs.
De koelkast die ik nu heb, heeft vier vrieslades en geen drie.

Simone34 29-08-2013

Beste Ilona,
Ik ben op zoek naar deze vriezer maar inderdaad heb ik erge last van de verwarring over de lades. De ene website zegt 4 met de ijsblokjesmaker en de andere (zoals deze) zegt weer 3 lades. En ik wil dus degene met 4 lades en geen ijsblokjesmaker.

Misschien is het heel vervelend gevraagd maar zou je voor mij de lades qua diepte en hoogte op kunnen meten?

Ik kan namelijk geen enkele fysieke winkel vinden waar dit model gepresenteerd staat. En Samsung zelf weet het ook niet, gek genoeg aangezien het een Samsung kast is. Die service is nogal minimaal die je van ze krijgt.

In ieder geval alvast bedankt.

Mieke en Rik 05-08-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Een mooie grote koelkast met heel veel opbergmogelijkheden. Naar eigen wens zijn de schappen in te delen waardoor je nog meer kan opbergen. We zijn erg blij met de ruimte die we er ineens bij hebben gekregen.
Het materiaal is vooral erg praktisch dus de koelkast is handig en snel schoon te maken.

pasylle 04-07-2013

Mooi,ruim en degelijk glas ,
daarmee al meer dan in mijn sas.
goed schoon te houden en met led verlichting
dus goed voor milieu en een zet in de goed richting,

laimarechal 20-06-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Ik vind de koelkast helemaal geweldig zowel de vorm van buiten als binnen en je kan door het knoppensysteem de koelkast helemaal naar eigen smaak inrichten. Het heeft een alarmsysteem voor als je de koelkast bent vergeten dicht te doen of als stiekem snoepende kinderen hebt. Een supervriesfunctie en een functie voor als je op vakantie bent, waardoor je niet al je spullen hoeft op te eten of weg te geven voor je op vakantie gaat en verbruikt de koelkast bijna niets.
Alleen dacht ik dat de koelkast niet zo veel geluid maakte, maar je hoort hem wel, maar door de andere features van de koelkast die wel een dikke 10 zijn maakt dit helemaal niet uit.

TheaPaul 14-06-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Super mooie combi. Lekker stil. Mooie vormgeving, Heel handig is de bediening óp de deur. Zuinig in het gebruik. Alarm op de deur. NoFrost en de snel invries mogelijkheid maken deze combi een zeer gebruiksvriendelijk product. Een aanrader.

j sipma 14-06-2013
Geschreven voor: Samsung RL58GHESW wit

Mooie ruime koelkast met vriezer met 4 laden super makkelijk om de diepvries produckten in het vries gedeelte overzichtelijk op te bergen .A++ erg zuinig in energie verbruik .

samsung50 19-04-2013

goed spul van samsung .
bezit meer als tv blu dvd.
hier oor side by side koelkast 15 jaar oud en werk perfekt ,dochter heeft hem nu voor groot gezin