Samsung RR3773ATCSR zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RR3773ATCSR zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PdB62 24-11-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

We zijn blij met deze koelkast. Behalve dat hij een aanwinst is voor onze nieuwe keuken, issie zeer ruim, overzichtelijk in te richten, maakt hij amper lawaai en koelt ie als een malle. En dat was de bedoeling!

laura1989 12-11-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

Zeer tevreden over de koelkast van Samsung.
Het heeft een mooi strak design en bovendien ook nog eens super handig te bedienen.
Wij hebben hem zelf in combinatie met de diepvries gekocht (met ijsklontjes!!).
Je bevestigd deze aan elkaar zodat het net een grote Amerikaanse koelkast lijkt.

Zeker een aanrader!

Kirtas 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

Het is een prachtige koelkast. Geen vocht meer in de koelkast, overal in de koelkast hetzelfde temperatuur en de twee groete bakken voor groente en fruit. Jammer dat ik hem niet eerder heb gekocht.

Henk 1959 24-10-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

Super mooie koelkast, veel ruimte, heldere verlichting en bediening in deur, ik ben er super tevreden mee, zou hem meteen weer kopen.

Duwertje Giling 17-10-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

Buiten dat de koelkast zeer mooi is, heeft men ook
aandacht besteed aan de regeling van de vochthuis-
houding van de box voor de diverse groenten en
fruit. De indeling is heel prettig en het flessen-
rek bijzonder goed geplaatst. Ook het kinderslot
vind ik bijzonder goed. Het is een echte aanrader.

TheMir 15-10-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

Prachtige koelkast! Schitterend design en groot gebruiksgemak! De LED-verlichting zorgt voor een helder licht waarmee je de inhoud goed kunt zien. Grote, ruime laden zorgen ervoor dat je er heel veel in kwijt kunt.

Hasmikberc 07-10-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

Het is een koelkast met veel ruimte, vooral de groente en fruit la's. Ik vind het ook fijn dat het kindersloot heeft en piept zodra de deur lang open staat.

Ceramique 12-09-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

Een prachtige koelkast! Ziet er qua vormgeving schitterend uit. Prima combinatie met de vriezer RZ2993ATCSR.
Ruim van binnen, overzichtelijk, mooie LED-verlichting.
Het display op de deur geeft de status prima weer!

referee4uonly 29-04-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

Een ontzettende fijne, ruime koeler met ontzettend veel mogelijkheden door de verstelbare platen. Taarten kunnen er makkelijk in bewaard worden en de opbergruimte in de deur is breed genoeg voor de grootste flessen. Er is eigenlijk maar 1 nadeel en dat is het geluid. Als de condensator van deze no-frost koelkast aanslaat, klinkt er soort slow-whoop geluid. Op een gegeven moment wen je eraan, maar toch zou dit wat zachter mogen. Verder een super apparaat.

glorius 20-04-2013
Geschreven voor: Samsung RR3773ATCSR zilver

Mooie slanke rvs koelkast met duidelijk display aan de buitenzijde van de deur en mooie heldere verlichting van binnen. Met het speciale handvat is de deur zeer makkelijk te openen. twee ruime laden waar je makkelijk je groenten voor een aantal dagen in kwijt kunt zonder te hoeven proppen. A++ dus lekker zuinig. Samen met de bijbehorende vrieskast (Tall Twin Serie) ziet het er echt super uit!

referee 26-08-2013

Beste Glorius, mag ik hieruit opmaken dat jullie nauwelijks last hebben van alle (in mijn ogen te harde) gorgelende en zoemende geluiden? Voor een koeler van dit prijskaliber had ik toch wat minder herrie verwacht nl.