Liebherr CNPel 4813-22 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNPel 4813-22 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

karin 10-04-2021

hoog en smal

We hebben de koelkast online gekocht en achteraf gezien is dit toch niet handig. het is een mooie koelkast, koelt goed, maar nu na een paar maanden gebruik zijn er toch wel minpunten. Indeling is smal, waardoor je goed moet inruimen. Er blijft water op de achterwand staan en regelmatig liggen de plateaus ook vol met water. waar dit vandaan komt is onduidelijk. Verder zit er geen handgreep op de deur en vriesgedeelte wat erg onhandig is. Als er de mogelijkheid was zou ik de koelkast het liefste inruilen

Pluspunten

• vormgeving mooi
  • koelt goed

Minpunten

• ruimte is smal
  • geen handvaten

Officiële reactie van Liebherr 12-04-2021

Hallo Karin, wat vervelend om te lezen dat deze koel-/vriescombinatie achteraf niet aan jullie wensen blijkt te voldoen. Wij hebben bijvoorbeeld ook extra brede koelkasten en apparaten met een handgreep in het assortiment.

Een kleine hoeveelheid vocht en ijs op de achterwand is overigens normaal. Dit wordt uiteindelijk afgevoerd. Maar dat er water op de plateaus blijft liggen is niet de bedoeling. Is er hierover al eens contact geweest met onze serviceafdeling? Zij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar via 0297-239955.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr

E-J 28-01-2021

Gemak dient de mens!

De Liebherr CNEPel 4813 is een goed doordachte koelkast. Solide gebouwd en makkelijk in gebruik. Zelfs het zelf ombouwen van de deur van links naar rechts is heel makkelijk, met duidelijke instructies. Een echt degelijke koelkast..

Verder is de koelkast ruim bemeten, met grote laden en veel plankruimte. Hij bevriest niet en werkt ook in een koude omgeving. Helemaal top!!

Pluspunten

• Technisch slim doordacht
  • Solide bouw
  • Eenvoudige bediening
  • Werkt ook in een koude omgeving

Minpunten

• Verlichting bovenin is wat fel

karin 15-11-2020

mooie koelkast

We zijn zeer tevreden over deze koelkast. Ook al lijkt de koelkast smal, hij heeft toch meer dan voldoende ruimte voor een huishouden met 4 personen. ook de diepvries heeft voldoende ruimte. Design is mooi, fijne belichting in de koelkast. Groente blijft een stuk langer vers!! Even wennen waren de druppels op de achterwand in de koelkast. ons is verzekerd dat dit geen probleem is en ook niet zorgt voor een mindere werking.

Pluspunten

• mooi design
  • groente blijft lang vers

Minpunten

• druppels op de achterwand

Monique v M 18-08-2020

Lange levensduur, muisstil en veel ruimte.

Na 21 oude liebherr een nieuwe genomen. Mooi desgin, kleur, veel ruimte en handige indeling!. Hij is muisstil en staat in open keuken. Super blij mee.

Pluspunten

• Mooie kleur, goede indeling. Past veel in
  • Muisstil, lekker hoog dus goed voor je rug

Minpunten

• Geen gevonden tot nu toe

Aart 08-08-2020

Prachtig apparaat

Dit product scoort voor mij zowel op design, kwaliteit als functionaliteit maximaal. Indeling en functies zijn praktisch en doordacht, afwerking is van hoog niveau. Dit apparaat is inmiddels het 4e Liebherr product wat we in ons huishouden (gehad) hebben.

Pluspunten

• Ruimte

Een goede gezinskoelkast van goede kwaliteit 26-07-2020

Goede gezinskoelkast

Het product heeft een goede indeling. Hij is ruim en goed afgewerkt. De no frost is een fijne functie voor een druk gezin. Ik raad dit product erg aan!

Pluspunten

• Goede indeling
  • Ruim en geschikt voor een groot gezin