Liebherr CUP 2901-21 Comfort wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr CUP 2901-21 Comfort wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

HansHartz 08-08-2014

Neem voor het ‘omdraaien’ van de deuren geruim de tijd, kost snel een uur of twee
Een Torx schroevendraaier of bits, beide is handiger, zijn echt onontbeerlijk. Je hebt in elk geval een Torx 25 nodig, dat staat in de handleiding en een kleinere maat voor het (de)monteren van de grepen, helaas staat in de handleiding niet welke maat dat is. Dat luistert bij Torx heel erg nauw. Het gebruik van een accu/stroom schroevendraaier is ook aan te bevelen omdat sommige schroeven nogal erg vast zitten. En de ‘nieuwe’ schroefgaten in de bovenkant van de deur zijn helaas niet voorgeboord. Dus dat kost ook nog even wat moeite.

De groentela oogt wat klei

De leverancier, KEUKENLOODS, ‘plemte’ de verpakte koelkast op ongeveer de plaats waar ze moest komen. Ze werd niet uitgepakt en (dus) werd het verpakkingsmateriaal NIET meegenomen. Ongelofelijk. Die leveren bij ons dus nooit meer iets af.

Alle koelkasten zijn lelijk. Waarom niet ook strakke koelkasten, zoals inbouwtypes zijn.