Liebherr TP 1764-21 Premium wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr TP 1764-21 Premium wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Nomisx 28-02-2014

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van deze koelkast. Het a+++ voelt goed. Led-verlichting, digitale temperatuur aanduiding. Totdat ik kort geleden tegen de binnenkant van de wand kwam. Net onder de thermostaat. Daar is de wand warm. Dermate van een verwarmingselement die ervoor zorgt dat de vriezer genoeg koelt. De koelkast wordt in die buurt warm en haalt de ingestelde temperatuur bij lange na niet. In het instructieboekje staat vermeld dat die plek in de koelkast de koudste plek is. Naar mijn weten is dat niet waar. Een koelkast die een verwarmingselement in de koelruimte heeft lijkt mij niet een oplossing voor dit probleem (genoeg koeling voor de vriezer). Jammer, liebherr maakt mij niet blij.
Mijn advies: koop deze niet

Nomisx 27-02-2014

Mijn advies: koop deze niet

Pluspunten
Stil
Digitaal display
Led verlichting
A+++

Minpunten
Verwarmingselement in de koelkast