AEG SANTO K91000i wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG SANTO K91000i wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Mek 14-10-2011
Geschreven voor: AEG SANTO K91000i wit

3 maanden geleden deze AEG koelkast via Markplaats gekocht voor de belachelijk lage prijs van 20 euro!.
Mijn verbazing was nog groter op het moment dat ik de koelkast ging afhalen : algehele nieuwstaat!!.
Als reserve koelkast voor mijn huidige inbouwkoelkast gekocht , en staat nu in de schuur alle drankjes heerlijk te koelen, en dat doet hij met verve.
Op een warme dag (het was 30 graden in de schuur)er 24 uur lang een KWH meter aangehangen , met als uitkomst een stroomverbruik van slechts 0,38 kwh!!, heel erg mooi dus.
We zijn tot nu toe heel erg tevreden (mag ook wel voor die 20 euries).

4Reload 12-03-2010
Geschreven voor: AEG SANTO K91000i wit

Drie jaar geleden deze koelkast gekocht samen met onze nieuwe keuken. Nog geen probleem mee gehad.

Het lijkt mij logisch dat als je de deur extreem vaak open doet dat de temperatuur oploopt. De koelkast heeft de temp. echter zo weer onder controle.

We gaan nu verhuizen en onze nieuwe keuken komt de opvolger van deze er weer in (De nieuwe is een A++ koeler)

Karin Klever 26-10-2007
Geschreven voor: AEG SANTO K91000i wit

Apparaat nu 3 maanden in gebruik. Gekocht samen met andere AEG inbouwapparaten en werkt perfect! Koelt goed, makkelijk te reinigen en maakt weinig geluid. Kortom: top aankoop!!

jogo 05-08-2007
Geschreven voor: AEG SANTO K91000i wit

na 4 jaar in gebruik is de conclusie dat dit geen deugdelijke koelkast is. Direct in het begin (2003) problemen met de temperatuur. drie keer monteur langs geweest van eletrolux. Echter sinds een jaar is het regelmatig dat de temperatuur oploopt tot 9 graden als de deur te vaak open komt. de volgende dag is het weer op 4 graden. Of te wel een koelkast om niet veel te gebruiken.

Oeke 26-04-2004
Geschreven voor: AEG SANTO K91000i wit

Nieuwe koelkast was direct defect. Eerste week 4 keer monteur geweest.
Compressor was in fabriek verkeerd aangesloten en printplaten doorgebrand. Na
anderhalve maand weer defect. Doet niets meer. Wordt onbehoorlijk te woord
gestaan door Electolux. Winkelier belooft dat er een nieuwe komt. Twee weken
verder nog niets gehoord. Nog van winkelier nog van Electrolux. Aftersales
waardeloos!
AEG laat me echt in de steek!