Samsung RB34T605CB1/EF zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB34T605CB1/EF zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Martina 30-06-2022

Niet twijfelen, ga voor deze!

Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

Van stewardess tot koelkast expert. Ik heb zo ontzettend veel koelkasten bekeken en uiteindelijk voor deze gekozen omdat hij de beste beoordeling had en daarbij in de aanbieding was. 'S avonds als je de deur opent is het net een spaceship met zijn mooie licht blauwe verlichting. Binnen is het een handige indeling, die je niet echt kan aanpassen alleen lades en planken weg kan halen, maar dat is niet erg. Ze hebben er over na gedacht. Het is een mooie combinatie van een relatief stille koelkast en een mooi strak uiterlijk. Ik wist niet dat een koelkast zo goed kon koelen! Het duurde een dag voor hij op volle kracht was, maar de temperatuur is makkelijk aan te passen. Echt iedere cent waard. Ik ben zo tevreden dat ik een vriend ook heb overtuigd hem te kopen! Super blij, Samsung!

Pluspunten

• koelt perfect
  • niet zwaar om te verplaatsen
  • handige indeling binnen
  • vriezer heeft geen ijsvorming

Minpunten

• niet eerder gekocht

rudybreuker 27-06-2022

Zeer fijne koel/vriescombinatie.Een aanrader

Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

Ziet er goed uit,zeer fijne verlichting,goede bergruimte.Makkelijk te bedienen

Pluspunten

• fijn in gebruik
  • voldoende bergruimte

Minpunten

• geen
  • geen

h********@g******** 22-06-2022

Mooie koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

Mooie koelvriescombinatie, precies wat ik er van had verwacht.
Groot genoeg voor een 2-persoonshuishouden.
Ik heb er wel een schap uitgehaald zodat er ook wat hogere potten in passen. Maar indeling is natuurlijk persoonlijke smaak.
Blij met de groentelades en de 0-graden zone.
Ook de vriezer is ruim genoeg.
Al met al erg tevreden.

Pluspunten

• 0-graden zone
  • mooi licht in de koelkast

CT 21-06-2022

Topper!

Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

Wij hebben deze mooie koelvriescombinatie aangeschaft om dat onze (oude) koelvriescombinatie mankementen kreeg. Deze nieuwe koelvriescombinatie van Samsung is erg stil en voor ons een prettige indeling! Dat kan natuurijk per persoon verschillen. Ook kun je de koelvakken voor groente en fruit appart van elkaar koen.Wij hebben een goede keuze gemaakt! En erg blij met de levering van coolblue!

Pluspunten

• Stil
  • Fijne indeling
  • Apart van elkaar te koelen groentevakken

Marieke 18-06-2022

Aanrader voor groter gezin

Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

Deze koelkast uitgezocht als tweede extra koelkast voor ons huishouden van 5 personen.
We hebben echt specifiek gezocht naar een koelkast met een 0 graden zone/ optimal fresh zone voor het langer bewaren van vlees/vis.
Tijdens het uitzoeken kwamen we erachter dat deze koelkast ook een Humidity Fresh zone heeft en dat is ideaal. Groente en fruit blijven gewoon echt langer houdbaar.
Verder is de koelkast erg ruim, wat voor ons ook echt wel belangrijk was, aangezien ons gezin bestaat uit 5 personen. Verlichting ook mooi vorm gegeven.
Diepvries ruim, bovenste laden gebruiken voor de wat kleinere dingetjes als Krentenbollen, hamburgerbroodjes, sauzen, soepen. De onderste lades zijn perfect voor brood hoog genoeg voor bus brood (bij onze oude koelkast moesten we deze plat leggen en pasten er maar 2 broden in. Hier passen er drie naast elkaar in. Verder is de koelkast erg stil.

Pluspunten

• Optimal fresh en humidity zone
  • Ruim
  • Stil
  • Goede verlichting
  • Alarm bij open laten staan deur

m*******@c******** 13-06-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

De koelkast is gekozen op zijn uitstraling en waardering beste koop 2021. Het is een mooie strakke koelkast, functioneel ingericht. Waar ik heel blij mee ben is het energiezuinige verbruik en no frost.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Praktische inrichting

c*****************@g******** 05-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

Goed getest, mooie koelkast, zuinig in energieverbruik en stil.
Snelle levering door Coolblue.

D. van der Veer 29-05-2022

Goedwerkende koelkast en vriezer

Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

Wegens verhuizing gekocht en erg tevreden over het product. De koelkast is ruim en heeft vakjes waar je verschillende standen mee kan inschakelen. Zo kun je diverse temperaturen instellen. In de koelkast en de vriezer staat met symbolen aangegeven wat je waar kunt bewaren en op hoeveel graden. Tenslotte maakt het apparaat weinig geluid en is hij snel koud geworden na installeren.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Mooie deur
  • Veel instellingen

f*****************@i********* 03-03-2022
Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

Koelkast ziet er goed uit, werkt direct, en was makkelijk op te zetten. Het is heel ruim en heeft een goede indeling. Energie label is ook nog eens top voor de prijs. Kan alleen niet veel zeggen over de duurzaamheid tot het langer in gebruikt is, maar ziet er al belovend uit.

Felix 19-02-2022

Mooie en stille koelvriescombinatie, geheel tevreden

Geschreven voor: Samsung RB34T605CB1/EF zwart

Na lang vergelijken heb ik deze koelvriescombinatie bij Coolblue gekocht. Het is een combinatie met vele mooie aspecten als nofrost en twee vlees/groente/fruitlades en bijzonder mooi uiterlijk: hij staat omschreven als zwart, maar zit tussen antracietgrijs en zwart in. Ik heb de koelcombinatie pas een week, dus kan nog geen langetermijnbeoordeling schrijven, maar de eerste ervaringen zijn erg positief. Erg tevreden met het uiterlijk, de koeling is perfect en het geluid is minimaal, eerlijk gezegd hoor ik 'm niet. Al met al blij met mijn aankoop en de sympathieke afleverservice van Coolblue. Geheel tevreden.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • goede koeling
  • stil
  • ingebouwde wieltjes aan achterzijde

Minpunten

• nog geen minpunt ontdekt