Samsung RS66A8101B1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS66A8101B1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Johanna02 18-10-2022

miskoop van het jaar.

Geschreven voor: Samsung RS66A8101B1

16 juni j.l gekocht dus nog geen half jaar oud. ik heb er (slechte ervaring mee) na 3 weken gemeld dat de vriezer het niet deed gemeld aan de leverancier de Hanze witgoed uit Kampen kreeg de mededeling dat ik zelf maar de reparateur moest bellen , alzo gedaan na 3 weken nieuwe printplaat geplaatst. euvel was tijdelijk verholpen maar nu weer hetzelfde alleen zit er nu ook rijp in de hele vriezer en langs de rubbers, monteur gebeld die is vandaag geweest en die kwam er snel achter de hele deur van de vriezer staat los er ontbreekt een busje aan de bovenkant moet een nieuwe deur bestellen dus vanaf het begin heeft de vriezer lekker staan te draaien. Samsung had ik de eerste keer al gebeld maar kreeg als antwoord Mevrouw als u de koelkast meteen bij ons gekocht had dan stond er vandaag nog een nieuwe , nu moet ik het met de Hanze wit goed uitzoeken maar die staan mij niet meer te woord, ik ben brutaal geweest tegen ze. Ik wacht deze reparatie nog even af , en als er weer wat mee is dan zet ik hem op MARKTPLAATS gratis op te halenwant anders krijg ik hier een maagzweer van.

Pluspunten

• geen
  • geen
  • geen

Minpunten

• half jaar oud 2 x monteur bij geweest
  • 2 onhandige lades met klepje
  • planken niet zelf in te delen

Van Ginkel 04-07-2022

Top Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66A8101B1

Mooie overzichtelijke amerikaanse koelkast. is zo op temperatuur. goede verlichting. leuke ijsblokjesmaker

Pluspunten

• voldoet aan verwachting
  • makkelijk te bedienen

a********@h********** 30-06-2022

Prima Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66A8101B1

Lekkere grote Amerikaanse koelkast.
Koelgedeelte had voor ons wel wat kleiner mogen zijn. En het vriesgedeelte groter.
In het vriesgedeelte verlies je veel nuttige ruimte omdat alles los gestapeld moet worden, en dat is niet altijd makkelijk met ingevroren vlees zelf gemaakte maaltijden.
Beter zou het zijn als er bakken of mandjes bij zouden zitten om de spullen in te doen..
Ook is het jammer dat de bakken in de deuren en de glazen legplanken niet verstelbaar zijn.

Maar toch heel tevreden.
Nu 1 week in gebruik.

Pluspunten

• Groot koelgedeelte

Minpunten

• Vriesgedeelte had groter mogen zijn.

j********@g******** 16-06-2022

ipv een herriebak een hele stille

Geschreven voor: Samsung RS66A8101B1

is een mooie koelkast maar waarom ik een nieuwe heb gekocht is het geluid hij stond in een open keuken dus iedere keer als hij aansloeg de ergernis , met deze nieuwe horen wij niets. heerlijk rustig

Pluspunten

• fluister zacht
  • mooi

Minpunten

• geen
  • geen

h***********@g******** 12-06-2022

Strakke koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66A8101B1

Mooie strakke koelkast zonder poespas, wij wouden bewust geen ijsblokjes machine

Pluspunten

• Geen ijsmachine
  • stil
  • strak design
  • Ruim

Minpunten

• behoorlijk apparaat

Bert 24-02-2022

Lekker ruime koelkast. Bevalt zeer goed.

Geschreven voor: Samsung RS66A8101B1

Voordelen: Mooie ruime, diepe koelkast. Ook lekker veel vakken in de deuren zelf. Was na bezorging snel aangesloten en snel op temperatuur. Gemakkelijk temperatuur in te stellen. Koelen geeft weinig geluid.
Nadeel: De verdeelplaten staan erg ver uit elkaar. Was fijn geweest als je daar wat meer mee had kunnen schuiven, eentje of twee extra toevoegen. Gelukkig zijn er hangrekjes en/of keukenkast tafeltjes verkrijgbaar om goed gebruikt te kunnen maken van de lege ruimtes.

Pluspunten

• Ruim
  • snel gekoeld
  • weinig geluid bij koelen
  • Temperatuur gemakkelijk instelbaar

Minpunten

• Weinig verdeel platen
  • Platen niet op elke hoogte instelbaar