Amana AC 2225 RVS Orginal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Amana AC 2225 RVS Orginal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dr.Weber 13-06-2007
Geschreven voor: Amana AC 2225 RVS Orginal

Inmiddels ruim in jaar in huis. Koelen netjes op +5 graden (stand 3); Vriezen op -18 (stand 4).. Wel jammer dat er geen ingebouwde thermometers in de koelkast zitten. Maar met een losse kan je ook goed meten. Ijsblokjes en crushed ice keurig droog en geen rare luchtjes oid. Volgens gebruiksaanwijzing dient het filter ongeveer per half jaar gewissel te worden; de indicator op de display geeft dat ook aan (tot nu toe is dat 1 keer gebeurd). Heb filters uit de US gehaald want daar zijn ze veeel goedkoper (tussen de 30 a 35 doller per stuk).

Hegos 08-02-2007
Geschreven voor: Amana AC 2225 RVS Orginal

Inmiddels een week of 8 in ons bezit, Enig klacht is dat ik het eerste glas water niet koud genoeg vindt daarom
gooi ik het eerste water altijd weg het 2,3,enz, glas is een stuk kouder als je hem maar direct na de eerste intapt verder komt de water straal er in begin krachtig uit wat tot gevolg heeft dat je wel eens wat water smeert.

Dr.Weber 27-04-2006
Geschreven voor: Amana AC 2225 RVS Orginal

Na een grondige verbouwing, inclusief aanschaf en plaatsing van een nieuwe
keuken, als kroon op het werk, de AC2225 RVS Original aangeschaft. Werkelijk
een prachtige kast. Eenvoudig aan te skuiten op waterleiding en electriciteit.
Zeer degelijk in elkaar, al jaren (in de USA) een topper. Veel vakken / laden
en handige beverage chillers. Qua gebruikte materialen niet te vergelijken met
de plastic LGs & Samsungs. Maar goed, die komen natuurlijk wel in een andere
prijsklasse. Kast verder makkelijk te verplaatsen (staat op wielen). Omdat de
kast van RVS is 3M stainless steel cleaner & polisher gekocht. Werkt goed.