LG GBB530NSCPB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB530NSCPB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

safari78 05-03-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

zeer mooie koelkast. strak netjes afgewerkt.
de koelkast heeft een grote binnenkant waar je alles kwijt kan.
met mooie heldere blauwe verlichting. de diepvriezer is met nofrost wat ideaal is, want dan
heb je helemaal geen ijsvorming. waardoor je altijd alles overzichtelijk is en niet hoeft te ontdooien

dus een koelkast die mijn keuken nog strakker en mooier maakt.
maakt mijn keuken helemaal af.
bedanlt

jp70 01-03-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Prima, mooie grote koelkast en geeft mooi blauw licht wat prima in onze keuken past.
Een aanrader vooralsnog voor iedereen die een nieuwe koelkast zoekt.

m. visser75 25-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Wij hebben nu een paar weken deze mooie koelvriescombinatie van LG. Mooie strakke vormgeving door de RVS-deur, helaas zijn de zijkanten een andere kleur. Dit hebben wij tijdens het uitzoeken op internet niet goed kunnen zien en wordt ook niet aangegeven. Er kan ontzettend veel in de grote koelruimte en deze wordt goed verlicht. Deur gaat wat moeizaam open. Koelkast is vrij stil, je hoort hem aanslaan bij het koelen, maar geen last ondanks de open keuken. Al met al een mooie koelkast.

HEMSBERGEN 25-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Nette koelvries combinatie makkelijk in gebruik mooie led verlichting drie makkelijke vriesladen op wielen rolt super.

ECaju 25-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Veel ruimte, smal dus goed in te passen in onze keuken, maar wel lekker hoog. Plateaus zijn van glas. Andere voordelen: no-frost (dat onze oude die niet had was de reden om een nieuwe te kopen...), energiezuinig en geluidsarm. Enige nadeel (wat heet) is dat we geen spullen bovenop de koelkast kunnen stallen (is geen platte bovenkant), maar dat lossen we op met een mooi plankje aan de wand

T. Dijkstra 24-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Mooi uitgevoerde koelkast met veel ruimte.
Lades van zowel de koelkast als de vriezer werken soepel.
Deuren gaan soepel open en dicht.
De combinatie maakt maakt heel weinig geluid. Hetgeen heel fijn is, omdat de combinatie in een open keuken, dus in dezelfde ruimte als de woomnkamer staat en dus niet storend is.
Ik ben erg tevreden over mijn aankoop.

safari78 20-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

zeer mooie koelkast. strak netjes afgewerkt.
de koelkast heeft een grote binnenkant waar je alles kwijt kan.
met mooie heldere verlichting. de diepvriezer is met nofrost wat ideaal is, want dan
heb je helemaal geen ijsvorming. waardoor je altijd alles overzichtelijk is.

dus een koelkast die mijn keuken nog strakker en mooier maakt.

JM Darri 11-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Een mooie grote koelkast met een zeer overzichtelijke indeling. Het zilveren uiterlijk geeft bovendien een nette en kwalitatieve indruk in de keuken.

mc nowels 11-02-2014

mooi aan de buitenkant
energiezuinig
maakt weinig geluid
prima ding
we hebben het nog maar een paar dagen maar zijn er al erg tevreden mee
de service was ook uitstekend het werd helemaal naar boven gebracht
en geinstalleerd de doos hebben ze toen meegenomen. snelle levering ik ben er erg tevrerden mee
en als ik de koelkast opendoe voel ik me even op de noordpool

Erica van Zutphen 10-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Omdat wij deze koelkast in een vakantiehuis hebben staan is het voor ons belangrijk dat er weinig onderhoud is aan de koelkast, dat hij geluidsarm is omdat hij in een open keuken staat, genoeg ruimte biedt voor 10 personen.
Onze inrichting is modern en daar past deze koelkast uitstekend in.

Wij kopen vaker koelkasten voor onze vakantiehuizen en weten precies waar we op moeten letten.
Deze koelkast is een uitstekende keuze!

sjoerd57 07-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

heerlijk om een koelkast te hebben die aanvoelt als een kluis! De deurrubbers sluiten hermetisch af en ook de maat is heerlijk, veel "vloeroppervlakte" op de schappen, en onze eerste No Frost, nog niet van toepassing wegens pas een paar dagen in ons bezit maar het ziet er goed uit. Laden van vrieskast hadden van mij iets groter gemogen maar het maakt ook wel weer dat je niet oneindig veel voedsel maanden in je vriezer bewaard, kortom, pure luxe na jaren een stroomslurper gehad te hebben

riet berends 04-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Heb al een reviews geschreven ben ook zeer tevreden
met de koelkast goed in gebruik bijna geen geluid mooi
en veel ruimte

J. Moens 01-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Voor een eerste huis lang opzoek geweest naar een stijlvolle grote koelkast.
Uit eindelijk bij LG terecht gekomen en geen spijt wat een beest van een apparaat. Tijdens de verbouwing gezorgd voor koud voor na het klussen. flesjes er in en nog geen uur later koud.
Inmiddels geplaatst in de keuken waar hij zeker in het oog springt. Strak vormgegeven zonder tierelantijnen.

Wat me mee viel is het geluid, tijdens het zoeken kwam ik wat reviews tegen van mensen die hem toch lawaaierig vonden. Hier merk ik niets van. Ok als hij aanslaat hoor je dar er een motortje zoemt maar niet hinderlijks.

Doordat de keuken pas net af is nog niet kunnen kijken hoe het invries vermogen is maar voorzie daar geen problemen.

Jan Hoogeveen 31-01-2014

Review:
Jan Hoogeveen
31-01-2014
Eenvoudig menu temeperatuur instelling. Zelfs Ecoknop.

Vormgeving is mooi zowel binnen als buiten.
Een onverwachtte kanttekening was de kleur aan de zijkanten van het apparaat. Deze is antraciet, terwijl wij dachten aan dezelfde kleur als het front te weten RVS.
De 'rechte' stekker maakt het dat de kast niet strak tegen de muur komt.

Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

Geluidsniveau is een issue.
In de winkel werd deze koelkast aangeprezen met een productsticker met 39DB. Dit is voor een no-frost koelkast laag. Op de website van Lg Staat inderdaad ook 39.
Op de geleverde koelkast zit een sticker met alle zelfde gegevens behalve de DB. Die is ineens 41DB geworden. Ook in de bijgeleverde productspecificatie staat ook 41.
Vraag via de leverancier heeft nog geen uitsluitsel gegeven.
Ik weet niet hoeveel verschil 39 en 41 nu feitelijk is. De praktijk is dat de koelkast redelijk stil is. Alleen bij aanslaan een korte resonantie.

MargitMijns 30-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Ziet er prachtig uit en staat perfect in mijn nieuwe keuken. Heerlijk veel ruimte en geen overlast met geluid.

abu alhija 29-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

We zijn heel erg te vreden betret de gebruiksgemak en
de vormgeven en due duurzaamheid en de geluidsniveau

Ronald333 27-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Voorlopig een prima product. Laag geluidsniveau, veel ruimte in het koelgedeelte en handige vakken voor vlees en groenten.

Suzanne-04 27-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Zeer tevreden over deze koelkast! Qua uiterlijk en de stilte van de motor! En ook nog eens Total no frost wat je ook in weinig koelkasten terug vind! Kortom hier gaan wij veel plezier aan beleven!

Suzanne

Familie Brouwer Leidschendam 25-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Ik heb de koelkast nu een week in mijn bezit. In vergelijking met mijn vorige koelkast is deze koelkast een stuk stiller. Hij staat in een open keuken en je hoort hem bijna niet. Qua hoogte voldoet hij prima (2 meter). De verlichting in de koelkast is erg armoedig. Het licht staat naar achteren gericht en niet naar beneden. Daarom weinig zicht op de producten in de koelkast. Wil je de bovenste lade van het vriesgedeelte openen dan lukt dat bijna niet. Je moet eerst de koelkast deur opendoen en dan pas de deur van het vriesgedeelte. Qua vormgeving ziet de koelkast er strak uit. Wel wat problemen gehad met het omwisselen van de deuren. Opent nu naar links in plaats van rechts. Als je geen verstand van het verwisselen van de deuren hebt dan wordt het best wel ongemakkelijk.

dakajoja 25-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Voldoet aan de verwachtingen, mooi design, gebruiksvriendelijk, no frost geeft merkelijk een langere houdbaarheid van fruit en groenten.

Dubach 23-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Gebruiksgemak: lades en vakken zijn goed ingedeeld, veel ruimte, mooi helder licht.

Vormgeving: zeer stijlvolle koelvries combinatie in de keuken.

Duurzaamheid: goed product weinig over te zeggen.

Geluidsniveau: de motor maakt bij het aanslaan te veel lawaai.

vlinder65 19-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

LG GBB530,koel-vriescombi,RVS geborsteld [geen vinger afdruk] geeft een GELIKT uiterlijk, zeer GELUIDS-ARM,
geweldige HANDVATTEN, binnen-verlichting LED zeer fraai,
binnen-indeling robuust en mooi. ZEKER EEN AANRADER!!!!!!

Shahab79 19-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

We hebben deze koelkast ongeveer een maand en we zijn er erg tevreden met ons aankoop. Deze mooie koelkast is erg ruim en maakt geen geluid. Mooie verlichting binnen en zeer handig met functie Airflow.

Monique 211 17-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Ziet er mooi uit van zowel binnen als buiten. Voldoende ruimte en weinig obstakels. Een lichte machine die daardoor gemakkelijk te plaatsen is.

The Coppola 14-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCPB

Sinds zaterdag eigenaar van deze nieuwe LG Koel-vriescombinatie, zeer mooi vormgegeven, ruim en stil. Met betrekking tot het gebruikersgemak, weinig aan te merken, af fabriek al optimaal ingesteld, handige en functioneel indeling, twee minpuntjes, geen wijn-flessen rek, 2 verlichting is onvoldoende als de bovensteeplank vol is, wellicht had deze iets meer naar voren of aan de zijkant geplaatst kunnen worden.

Het uiterlijk van de koel-vriescombinatie is erg strak en mooi, jammer dat de achterkant niet onafhankelijk waterpas ingesteld kan worden, kan vervelend zijn bij oneffen oppervlaktes.

Geluidsniveau, dit is makkelijk mijn vorige koeklast kan vergelijkt worden met een Amerikaanse v8, deze met een Toyota Prius.

Duurzaamheid, zal pas in een volgende review kunnen worden beoordeeld, daar is de koel-vries nu te nieuw voor.