LG GSL545NSQZ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSL545NSQZ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

miekelom 13-03-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

Slechts enkele dagen in ons bezit, maar wij zijn er al helemaal weg van.

De duurzaamheid is hoog zeker door de verlengde garantie op de koelmotor.

Een klein minpuntje voor ons is dat de koelkast vrij luid is... Maar dit hangt eerder van de ruimte af waarin deze staat in ons appartement.

Verder voelt de ijskast vrij degelijk aan en zijn er eigenlijk geen opties die overbodig zijn of die ik mis.

Kortom een goede koelkast voor een nette prijs.

smotsie 13-03-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

We hebben onze Amerikaanse (koelkast)droom waargemaakt met deze LG! Geweldige beestje, ruim, handig, econonomisch en strak. Aanrader!

Erwin Vercauteren 14-02-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

Prachtige design amerikaanse ijskast die ook amper te horen is. Veel plaats in diepvries en ijskast compartiment. Is in de plaats gekomen van 1 ijskast en 2 kleine diepvriesmodellen. Dus in verbruik ook heel handig voor ons.

Martine12345 08-02-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

Mooi design en goed functionerende koelkast. De frigo geeft geen geluidshinder. Het water en de ijsblokjes zijn van zeer goede kwaliteit.

stef15 21-01-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

we zijn tevreden over de aankoop, het is gemakkelijk in gebruik, grote vriezer is handig, de ijsmachine is handig als er mensen op bezoek komen.

Piet Belgium 21-12-2013
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

Prachtig design, zuinig en haast geluidloos! Koelruimten voorzien van led-verlichting en veel opbergvakken. Het frisdrank luik is fraai verwerkt in de deur en makkelijk in gebruik. Toppertje!

Kraaijeveld1985 14-01-2014

Ha die piet!! Krijg jij de sticker van 10 jaar garantie er ook niet af??