LG GBB539SWCFE wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB539SWCFE wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ben schuit 12-01-2016
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

Voornamelijk aangeschaft vanwege a+++ ... vorige kast was 15 jaar oud dus moet flink wat winst te behalen zijn in energie verbruik (als je de verhalen mag geloven)..Veel rare geluidjes in en uit de kast, toch meer dan een ouderwetse kast die gewoon aan of uit gaat, deze kast heeft veel meer verschillende regelingen ... Eerste kast is al binnen een maand omgeruild omdat hij wel erg veel geluid maakte, hard geruis van leiding,, zelfs hoorbaar door een dichte keukendeur.. Twee lades in het koelgedeelte vind ik persoonlijk wel even wennen, lijkt net of het tenkoste van ruimte gaat...Bovenste lade van het vriesgedeelte is onpraktische omdat je er gewoon niet lekker bij kan... Duurzaamheid niet beoordeeld

Jty 25-08-2015
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

Wat een genot; een stille en makkelijk te gebruiken koel-vriescombinatie. Een verademing!
Zoals al mijn LG apparaten; gemak dient de mens.

Waarom ik deze koel-vriescombinatie gekozen heb?
- omdat het A+++ is, dus goedkoop in gebruik
- omdat het absoluut niet duur is
- omdat het een no-nonsense uitstraling heeft
- omdat LG kwaliteit is.

Tasje14 15-07-2015
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

Erg mooie, bijna geruisloze koelvriescombi.
Ik heb hem aangeschaft vanwege het lage geluidsniveau,
het zéér lage energieverbruik A+
En ook zeker vanwege de "no frost" en antibacteriële wanden.
Ben er heel blij mee!

vangelis 09-07-2015
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

Een mooie koelkast voor zijn geld.
Strak wit kleur
Economisch
Het maakt wel meer lawaai dat ik dacht.De led verlichting zorgt voor duidelijk licht aan de binnenkant.
Voldoende binnen ruimte

menozzi 01-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

wat een ruimte en fantastisch een signaal geeft waneer de deur niet goed dicht zit.Ook de twee lades met verschillende koelte zijn prettig in gebruik.

Akoudad 19-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

dat is mijn eerste LG apparaat in huis tot nu toe heb ik geen problemen ik ben tevreden over
ik hoop dat hier genoeg is

adriaanw 31-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

heb de koel-vriescombinatie een paar weken in mijn bezit en ben er erg tevreden over.Prachtige vormgeving, led-verlichting aan de binnenkant en veel ruimte in het koelgedeelte.

Vos2014 01-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

Praktische indeling en goede verlichting.
Nadeel is dat de bovenste lade van de vriezer alleen benaderbaar is met grotere producten als de deur van de koelkast open staat.
Reductie in energiekosten van 40 euro per jaar ten opzichte van de vorige koelkast met vriezer.
Geluidsniveau is wat hoger dan ik had verwacht (open keuken) maar een duidelijke verbetering ten aanzien van het vorige apparaat.

majo2106 23-12-2013
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

Heb veel LG producten ten eerste ten tweede de A+++ , helemaal geweldig en de ruimte en hoogte van t binnenwerk vooral de groente/fruit en vleeswaren la.....erg handig.

potloodman 10-12-2013
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

De LG GBB539SWCFE is door ons aangekocht omdat allereerst wij de voorkeur geven aan LG maar extra werden getriggerd door de A+++ gradatie. Dit gecombineerd met het uitermate goedwerkende sluitwerk van de deze koel/vries combinatie, de prima verlichting icm indeling was reden dat de aankoop snel was besloten.

M.J.van den Berg 28-11-2013
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

hebben de combinatie gekocht vanwege de vormgeving. Hadden een losse koelkast en vriezer (tafel modellen) die 22 jaar oud waren (hoge electrischetijd rekening)De nieuwe combinatie is een A+++ dus hoop dat deze niet veel stroom verbruikt. Hij maakt wel erg veel lawaai, hoop dat het beter wordt anders moet er naar gekeken worden.De prijs was ook aantrekkelijk. Hoop er net zo lang mee te doen als de vorige apparaten.

josorie 31-05-2014

deze kast reeds enkele dagen in mijn bezit. het gebrom vd compressor houdt maar niet op. heeft u al een oplossing bedacht voor het geluisniveau dan hoor ik het graag

Coranja 28-11-2013
Geschreven voor: LG GBB539SWCFE wit

Toe aan een nieuwe koel-vriescombinatie en heel bewust gekozen voor energieklasse A+++. Deze koelkast heeft een prettige indeling. Vooral de 2 lades, 1 voor groenten en een speciale voor vlees en vis. Door no frost vriezer nooit meer ontdooien. En koelkast is makkelijk verplaatsbaar door de wieltjes. Hij maakt wel iets meer geluid dan ik verwacht had, maar is niet storend.