Bosch KGN46A61

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN46A61 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

m**n@g**l.com 11-01-2024
Geschreven voor: Bosch KGN46A61

Heel erg ontevreden. 3/4 jaar oud. Is continu vochtig, de groentelade krijgt binnen 2 weken schimmelplekjes. Water loopt via de achterwand op de plateuas. Het vriesgedeelte bevriest binnen 1- 2 maanden, dat de laden er niet meer uitkunnen.
Kortom ik heb nu een andere koelkast diepvries combinatie gekocht.
Bosch is niet meer het duitse vakmanschap, maar chinese rommel.

Patty10 09-11-2009
Geschreven voor: Bosch KGN46A61

Ook ik baal van mijn nieuwe koelkast van Bosch. De koelkast ziet er prachtig uit, werkt goed, maar het geluid is vreselijk (24 uur borrelen, bruisen sissen en windgeruis)! Heb al een monteur van Bosch laten komen, maar volgens hem is dit geluid normaal. Ik moet ermee leren leven. Wat een miskoop, geen doen in een open keuken! Mijn advies: NIET KOPEN DEZE KOELKAST.

Beppie59 31-08-2009
Geschreven voor: Bosch KGN46A61

Ook wij hebben problemen met het geluid van dit type koelkast. Hij maakt een soort zuchtend en astmatisch geluid. Bij ons is de monteur ook 2 keer langs geweest, waarbij met het laatste bezoek de mededeling werd gedaan dat er niets aan te doen is. De conclusie was dat het geluid afkomstig is van het inspuiten van het koudemiddel en dat dit geluid dus normaal is en er niets aan gedaan kan worden. Daarna hebben wij de consumentenlijn van Bosch gebeld, maar deze zei dat de conclusie van de monteur bindend is. Wij zijn dit geluid nu helemaal zat en vinden dit helemaal niet normaal. Wij zijn zeer teleurgesteld over hoe Bosch met onze klacht om gegaan is.

De kreet 'Technologie voor het leven' gaat bij ons niet op, want bij ons is het nu: 'Herrie voor het leven'!!

Chris Bont 09-10-2008
Geschreven voor: Bosch KGN46A61

Net zoals de andere reviews om dezelfde reden niet tevreden. Koelkast maakt een constant geluid. No frost kraakt af en toe als of er een koffiezet apparaat staat te sputteren. Maar vooral het constante geluid is vreselijk.
Niet kopen dus!!

trixje 13-08-2008
Geschreven voor: Bosch KGN46A61

In gebruik een prettige koelkast.
Maar een afrader wat geluid betreft , en sluit me bij de vorige revieuw aan.
De harde knallen komen bij ons door het uitzetten van het materiaal volgens de monteur , dus die zijn er ook nog niet achter wat het is.
Wij hebben er inmiddels een ratelend geluid bij , zal ons benieuwen wat daar weer voor oorzaak wordt aangegeven. Er komt weer een monteur.
Kortom niet kopen , en zeker niet als hij in de open keuken moet staan. Misschien is het slimmer de apparaten terugtenemen en uit de verkoop te halen.
Iniedergeval op deze manier nooit meer een Bosch koelkast.

baziger 17-07-2008
Geschreven voor: Bosch KGN46A61

Bosch koel en Vries combinatie 6 maanden in bezit. Op zich een mooi apparaat en No frost werkt goed. Maar het geluidsniveau is echt slecht. Apparaat gromt, kreunt en knalt, etc. Bosch is al 2 keer langs geweest om naar de koelkast te kijken en de verklaring van de monteur was: de knallen worden veroorzaakt door het vallende ijs vanwege de No Frost systeem en het grommen hoort bij een grote koelkast. Achteraf een grote teleurstelling.