Hisense RB424N4CFC antraciet

• Test panel 8,2 jun 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RB424N4CFC antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

stoffer.hans@gmail.com 24-11-2022

Ruime koel/vries combinatie.

Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

Heerlijke grote en ruime koelkast/vriezer. De koelkast heeft verschillende zones voor oa fruit. Het flessenrek (liggend) vind ik persoonlijk niet erg handig en heb daar liever een plankje.
De (prettige) verlichting zit ook op een slimme plek. (In het midden ipv aan de zijkant)
De vriezer heeft heerlijke grote bakken waar eindelijk een pizza in past!
Een nadeel van de combinatie vind ik het geluid. Ondanks dat het geluid rond de 40 Db zit (gemeten waarde) is het gezoem toch knap irritant.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • koelzones
  • Ruime vrieslades
  • Verlichting

Minpunten

• geluid koeling

Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over de koel- vriescombinatie.
Het gebruiksgemak en het mooie design bevallen jou goed.

We wensen jou heel veel koelplezier!

vd Knaap 11-10-2022

Goede prijs/ kwaliteit verhouding, goed energielabel

Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

Energie zuinig, goede prijs, 5 jaar garantie, stil en ziet er supermooi uit.
Van binnen en buiten een luxe uitstraling.
Goed voor het voedsel, goed voor de portemonnee en goed voor het oog.

Pluspunten

• Stil
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• De deur moet goed dichtgedrukt worden.

Officiele reactie van Atag 12-10-2022

Beste heer / mevrouw vd Knaap,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat jij blij bent met de koel- vriescombinatie.
Het mooie design en de duurzaamheid bevallen jou goed, dat zien wij natuurlijk graag!

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

JRW 29-09-2022

Betaalbaar en staat niet mis in je interieur

Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

Op zoek naar een betaalbare energieklasse C koelvriescombinatie, hebben wij voor deze gekozen. Strak design met veel opbergruimte in zowel het koel- als vriesgedeelte. Handig dat je het vriesgedeelte in een koelgedeelte kan omzetten, als je bijvoorbeeld op vakantie gaat of niets in te vriezen hebt 🙂.

Pluspunten

• Ruime koel- en vriesgedeelte
  • Betaalbaar en mooi design

Officiele reactie van Atag 30-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze topscore, een 10!
Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met het mooie design en de ruime indeling.
Natuurlijk ideaal dat het vriesgedeelte om te zetten is.
Zo heb je extra koelruimte wanneer dat nodig is.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

jerren1973 13-06-2022
Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

Ik heb deze koelkast een aantal weken mogen testen. De koelkast maakt een weinig geluid en past mooi in een modern design. De snelvriesfunctie is handig om b.v. ijsblokjes snel klaar te hebben en om vitaminen van etenswaren langer te behouden.
Het kan handig zijn om de covert-functie te gebruiken. Dit maakt van het vriezer gedeelte een koelgedeelte. Ik kan mij voorstellen dat je dat b.v. gebruikt voor een feestje als je veel dingen te koelen hebt.
Verder is de bediening aan de voorzijde makkelijk in gebruik en energiezuinig.Het display gaat pas aan bij aanraking en je hoeft de deur niet te openen om deze te bedienen.
Min puntje is het gemis van een ijsblokjes la.Hierdoor moet je de bijgeleverde ijsblokjes tray voorzichtig plaatsen zodat er geen water gemorst wordt.

Pluspunten

• modern
  • Handige convert-functie

Minpunten

• Geen ijsblokjes lade

Tom123 09-06-2022

Strakke en moderne koelkast bomvol technologie

Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

Wij hebben dit product een paar weken mogen testen en waren er heel blij mee. De vrijwel stille koelkast koelt heel goed en maakt weinig geluid. Met name bij het regelmatig open en dicht doen blijven alle producten goed op temperatuur. Ook bij het bij het inruimen van de weekboodschappen is alles snel koel. De koelkast is ruim en heeft ruime lades waardoor alles prima past. De no frost functie is ideaal aangezien we onderhoud met betrekking tot ontdooien e.d. vaak vergeten.
Alles is vrij gemakkelijk in te stellen aan de voorkant van de koelkast. Wat ik echt een pluspunt vond was het vriesvak wat als koeling ingesteld kan worden. Een minpunt is hoe snel de koelkast vies wordt bij vette vingers.

Pluspunten

• koelen
  • no frost
  • 0 graden vak

Minpunten

• snel vies

h*******@g******** 05-06-2022

Aanrader en prachtige koel/vries combinatie

Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

Prachtige vormgeving, zwart/metaal kleur. Koelkast ziet er mooi uit en fijne indeling. veel ruimte en prettige verlichting

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kleur

Rajah 01-06-2022

Veel verschillende functies, handig in gebruik

Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

Wij hebben het apparaat in de garage neergezet, bedoeld voor feestjes en barbecues als extra koelkast voor de drank en het vlees. Onze garage is goed geïsoleerd, dus dat gaat tot nu toe goed. Echter let op, want in de gebruiksaanwijzing wordt afgeraden het apparaat niet in een ruimte te plaatsen waarin de temperatuur lager kan zijn dan 5 graden.
De koelkast heeft een fraai, modern uiterlijk, waardoor hij goed in het interieur past. Nadeel is dat er snel vingers op de buitenkant blijven staan, nu al na 1 dag zie je er vieze plekken op.
Aan duurzaamheid is gedacht, de koelvriescombinatie heeft energielabel C en is voorzien van een ledlamp aan de binnenkant, die prettig licht geeft (niet te fel, precies voldoende). De Multi Air Flow achterwand zorgt voor een gelijkmatige verdeling van koelte.

De koelvriescombinatie is makkelijk te bedienen. Onze oude koelvriescombinatie had 1 draaiknop waarmee de temperatuur ingesteld kon worden, maar deze heeft allerlei opties, zoals voor de koelkast een ecostand, maar ook een super cool en holiday (langdurige afwezigheid) stand en voor de vriezer een zerozone (0 graden, om groente/fruit langer goed te houden) en een supervriezer. De supervriezer stand werkt alleen in de bovenste lade van de diepvries, daar komt snel koude lucht doorheen. De supervriezer stand gebruiken wij om ijsklontje supersnel in te vriezen in de bijgeleverde ijsklontjesvorm (binnen iets meer dan een uur/anderhalf uur heb je ijsklontjes voor in je frisdrank). In de gebruiksaanwijzing staat dat het apparaat meer geluid maakt tijdens het supervriezen, maar dit ervaar ik helemaal niet zo, zowel in de normale stand als tijdens het supervriezen hoor je het apparaat nauwelijks. Nadeel bij het maken van ijsklontjes is dat je in deze vriezer alleen maar lades hebt, waardoor het water over de randen van het ijsblokjeshoudertje klotst bij het dichtdoen. In onze oude vriezer heb je ook schap met daarvoor een klepje, waar je de houder in kunt zetten, dat is in het geval van het maken van ijsklontjes makkelijker.

Al met al een goedwerkende koelvriescombinatie met vele extra functies.

Pluspunten

• Veel verschillende functies
  • Snelvries optie
  • Energielabel C
  • Goed licht aan de binnenkant van de koelkast
  • Fraai uiterlijk

Minpunten

• Diepvries heeft enkel lades en geen schap
  • Snel vingers zichtbaar op de buitenkant

Miejannie 31-05-2022

Goede ruime koel/vries combinatie.

Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

We hebben de koelkast sinds kort in gebruik. Het is een mooie degelijke en grote koel/vries combinatie. De deuren gaan open door een handgreep aan de onderkant van de koelkast en bovenkant van het vriesvak. Het is een zeer ruime koelkast. Het koelgedeelte heeft een LED verlichting. De vakken zijn ruim en de lades ook. Hij koelt goed. De koelkast maakt wel wat geluid. Daar moeten we wel aan wennen. Hij zoemt soms. Dan suist hij, of zelfs een soort piep. Dat ervaren we als minder prettig.

Het vriesgedeelte bestaat uit 3 lades, 1 kleinere en 2 groten. Prima en voldoende. In zijn geheel is hij flink groot, dus je hebt die ruimte wel nodig om hem te kunnen plaatsen.

Pluspunten

• Ruim
  • Koelt goed
  • LED verlichting
  • Ruime vriezer

Minpunten

• Maakt wel wat geluid en gesuis.
  • Flinke grootte

l****************@g******** 31-05-2022

Moderne hightech stille koelvriescombi

Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

Een prachtig strak model, de kleur zwart oogt rustig , een fijn en makkelijk bedienbaar display in het midden van de deur om temperatuur mee in te stellen. Zodra de deur opengaat, welke echt heel stevig sluit, valt de rustige kleur van het licht in de koelkast op. De achterwand die zorgt voor het verdelen van de koude lucht werkt optimaal, ik ervaar werkelijk op elke plek in de koelkast dat producten hetzelfde gekoeld worden. De legplaten zijn makkelijk te verplaatsen in hoogte, de houders in de deur ook. Er is een rek voor flessen, deze kan ook op elke plek van de hangen in de koelkast. Onderin zijn er 2 lades, de onderste la is enorm groot en kan echt veel groente en fruit in.

De vriezer houd de kou goed vast, zodra de deur opengaat komt er geen vlaag koude lucht mee. Ruime lades zijn ook optimaal.

De deuren sluiten goed, deurrubbers sluiten stevig op de koelkast.
Mooie kleur en design, heel strak model.
Een alarm gaat af wanneer een deur open blijft staan. Rustige piep die niet irritant is.
Het geluid van de koelkast, deze is heel stil!

Een absolute aanrader, heb er echt veel plezier van.

• Kleur
  • Geen geluid van koelkast
  • Prachtige kleur
  • Indeling

Minpunten

• Vriesvak heeft geen verlichting

m***************@h********** 31-05-2022

Kwaliteit en design in 1

Geschreven voor: Hisense RB424N4CFC antraciet

Fijne, grote, overzichtelijke koelvriescombinatie. De laden zijn zowel van het vries gedeelte als van de koelkast erg groot, dit is superhandig. Prachtig desing, slank en hoog, past gemakkelijk ergens tussen. En door de mat zwart/grijze kleur ziet het er erg sjiek uit. Heel handig zijn ook de tiptoetsen aan de buitenkant zodat je van beiden de temperatuur goed in kunt stellen. En het zelfs op slot kunt zetten. Gebruiksgemak is optimaal, overal voldoende ruimte. De temperatuur blijft mooi constant dankzij de multi air flow achterwand. En mocht je wat extra koelruimte willen dan is de vriezer om te zetten naar een extra koelgedeelte voor bijvoorbeeld een feestje.
Door de no frost in de vriezer is er geen ijs te bekennen aan de wanden.
De koelkast beschikt over cripser laden waar je je groenten en fruit heel lang goed kunt houden. Kortom een prachtige koelvriescombinatie met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• stil
  • ruimte
  • mogelijkheden
  • design