Bosch KGN39X93 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN39X93 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leukenaam 26-07-2011
Geschreven voor: Bosch KGN39X93 rvs

Deze machine maakt veel geluid. Wij hebben een open keuken en horend de koelkast constant brommen en andere geluiden maken. Erg storend.

dolfijnboefie 17-07-2010
Geschreven voor: Bosch KGN39X93 rvs

Wij hebben deze koelkast nu bijna een jaar. Toen wij hem gelijk hadden was hij al kapot.
Het vriesgedeelte deed het wel, maar het koelgedeelte niet.
Er is een nieuwe thermostaat ingezet.
Nu een aantal maanden verder weer hetzelfde probleem.
Het koelgedeelte doet het niet.
Dan zet je de koelkast een dag uit en dan doet hij het weer.
Ik heb er een andere monteur bij laten komen en die zegt dat het koelsysteem kapot is.
Met dit weer zonder koelkast daar kan je niet weken mee wachten.
Wij gaan nu een nieuwe koelkast kopen en deze gaat naar de schuur, want ook al is hij straks weer gemaakt vertrouwen hebben wij er niet meer in.
Jammer van zo'n mooie koelkast.

outlander 14-02-2010
Geschreven voor: Bosch KGN39X93 rvs

deze koelkast nooit kopen svp.
ik had een bosch die was prima en erg stil,maar overleed omdat hij oud werd.Dus kijken naar een mooie nieuwe kloelkast,deze is erg mooi maar dan houd het ook op met de lol.In juni stond hij in de keuken en begon meteen lekker vreemde geluiden maken(piepen,knallen enz enz)Bosch gebeld in de 1ste week en het zou er bij horen in de beginfase van de kast.Ik dacht toen al van ja ja!!Na dit 6 weken aangehoord een monteur erbij,kon niks doen. ik weer met bosch gebeld na een aantal weken want het was niet om aan te horen dat gepiep(inspuiten van vloeistof)weer monteur erbij,machine moest in mijn ogen gewoon vervangen worden en de monteur kon mijn bezwaren volgen.In december werd er nieuwe geleverd.deze maakte geen piepende geluiden meer oa en toe nog wat knalletjes en wat brom geluiden.Mooie machine maar geluidsniveau is slecht ook van de 2de gelevrede koelkast.

Bierkade 30-10-2009
Geschreven voor: Bosch KGN39X93 rvs

Wij hebben deze koelkast nu een maand of 3 in huis. Er kleven een paar flinke nadelen aan het apparaat. Ten eerste heeft de deur een mechanisme waardoor je de deur met een flinke zwiep moet sluiten, anders blijft ze open staan. Dat is ons al een paar keer gebeurd. Vervelend als de koelkastdeur de hele nacht op een kier heeft gestaan. Maar erger is het geluid. Het apparaat produceert luide piepende en krakende geluiden. Het lijkt op gejammer of kreunen en het is onzettend vervelend. Na bellen is er een servicemonteur geweest die een extra plak isolatie achterop de kast geplakt heeft. Helpt niets. Ik zou deze koelkast nooit gekocht hebben als ik dit van te voren had geweten. Wees gewaarschuwd.

jack45zm 14-02-2009
Geschreven voor: Bosch KGN39X93 rvs

Ik heb deze koelvriescombinatie nu een maand in huis.is het zelfde denk ik als de KGN39x03 maar dan in RVS.
Ik vind het een stille machine. Zo nu en dan slaat de compressor aan. Is een bescheiden brom. Voor de rest een heel stil aparaat.
De indeling is heel ruim en flexibel. Kortom een goed product