Indesit TLA 1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Indesit TLA 1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Empire 09-04-2010
Geschreven voor: Indesit TLA 1

Echt waar.

Ik kocht deze koelkast eind 2004. Nu is hij 5 jaar geworden.
De thermostaat deugde voor geen meter en het was of te koud en bevroren of het was 12 graden in de koelkast en +2 graden in het vriesvak.

Dus de thermostaat omgeleid en op klok gezet.

Vannacht ging het een beetje mis en spoot alle koelvloeistof de koelruimte in. Alles kapotgevroren en een bende.
Niet grappig als je net wakker bent. Ik heb er een filmpje van want als je hem aanzet sist hij.

Mijn Frigidair vriezer is 12 jaar oud en vriest als de beste en die thermostaat werkt naar behoren.

Ann het volume te zien zat er te weinig koelvloeistof in of is de driewegklep defect geweest af fabriek.

Dus nu tijdelijk even een koelbox met koelelementen uit mijn vriezer die keurig -19 graden is en niet de hele dag aan het zoemen is.
Bij invriezen mat ik -28 graden in het middenvak en dat is zijn limit.