Miele K 2329 S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele K 2329 S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

huishoudgerda 25-02-2009
Geschreven voor: Miele K 2329 S

Heb de koelkast nu een half jaar. Veel schik mee, al is hij ietsje luidruchtiger dan mijn vorige koelkast. Slaat wat minder aan, dus dat compenseert en het geluid is verder niet hinderlijk. Schijnt door de nieuwe, zuinige techniek te komen dus dat neem ik heel graag op de koop toe. Alleen het lampje was vrijwel direct kapot; was bij de vorige miele ook, maar heb daar geen probleem mee en is nu eigenlijk dus nog zuiniger. Heel gemakkelijk schoon te maken. Vergelijk wel de prijzen, want daar zit nogal verschil in! Ik durf deze koelkast beslist aan te raden.

Fedde 29-01-2007
Geschreven voor: Miele K 2329 S

Prima koelkast met slechte Miele-service!
Wij hebben deze zeer zuinige koelkast ruim 3 jaar. Net buiten de garantieperiode (zondag voor kerst 2006!!!) begaf de (digitale) thermostaat het...
I.v.m. de feestdagen kon er niet eerder een monteur komen dan 10 dagen erna (2 januari jl.). Hij zei n.b. dat dat regelmatig voorkomt, omdat de thermostaat een digitale is...! En dat voor een Miele er is geen (?)betere!! Kosten: €150,-! Dat is 1/3 van de aanschafprijs...
Contact gezocht met Miele: die gaven geen krimp en bogen nog steeds op hun ijzeren reputatie.
Contact gezocht met de leverancier: die hebben, terwijl de garantie was verlopen, 1/3 van de kosten vergoed; op hun initiatief!! Wat een klasse!
Om kort te gaan: Miele, er is een betere (onze vorige Indesit en Zanussi zijn 18 resp. 20 jaar meegegaan).
Koop dus in geen geval een (Miele) koelkast met een digitale thermostaat! Kan snel kapot gaan en is kostbaar!