Whirlpool ARC 8140 IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ARC 8140 IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

de Jager 25-07-2007
Geschreven voor: Whirlpool ARC 8140 IX

Ik heb deze koelkast nu ruim 6 maanden. Lekker ruim. Heb wel de indruk dat de temparatuur ondanks de 6 sensoren erg wisseld. De koeling slaat relatief vaak aan en dat is goed hoorbaar. Groentelade is ruim, de vershoudlade loopt stroef. Grote flessen kunnen niet goed in de deur. Ijsblokjesmaker doet 't redelijk; de ijsklontjes willen er niet altijd vanzelf uitvallen.
GROOT NADEEL: het antibacteriele filter moet elke 6 maanden worden vervangen. Kost zo'n 120 euro op jaarbasis extra! De extra kostenpost heb ik nog nergens vermeld gezien. Niet onbelangrijk zou ik zo zeggen.

Jaques Croissant 24-05-2007
Geschreven voor: Whirlpool ARC 8140 IX

De Whirlpool ARC 8140 IX is op zich een prachtig apparaat, heerlijk ruim, handige indeling in de koelkast, mooie technologie. Hij blijft goed koud en het ijsklontjes mechanisme werkt bovenwonder goed.

Hij heeft alleen twee problemen:
1. Hij maakt erg veel lawaai. Niet alleen de ventilator, maar ook de compressor zijn erg luidruchtig. Aangezien de koelkast in een open keuken staat moet de tv een standje harder om de programma's nog te kunnen volgen.
2. De bovenste lade van de diepvries kan alleen gevuld worden als ook de deur van de koelkast open staat. De deur van de koelkast is erg dik en de lade komt niet ver genoeg naar voren om er echt bij te kunnen.

Mijn advies: prima apparaat. Voor doven en slechthorenden die maar de helft van de diepvries willen gebruiken.