Liebherr KTP1750-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr KTP1750-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

_feedbak_alex 17-11-2011
Geschreven voor: Liebherr KTP1750-20

Naar schatting een half jaar in bezit. In mijn ogen goede kwaliteit materiaal gebruikt. Wat ik erg handig vind is dat je de koelkast niet regelt met een draaiknop met standen 1 t/m 4/5, maar dat je de temperatuur van de koelkast per graad in kunt stellen.
Metalen rails om de spulletjes in de deur netjes op hun plek te houden in plaats van die plastic bakjes.
Het geluid van dit ding is me niet opgevallen. De vriezer ernaast (van een ander merk) wel.

De Winter 01 07-07-2011
Geschreven voor: Liebherr KTP1750-20

Na een kleine drie tot vier jaar begint het bovenblad zonder direct aanwijsbare reden op te bollen, terwijl de marketingafdeling daarop bsadinerend reageert om vervolgens ruim 90 euro in rekeinng te brengen om enkel nog maar te komen kijken. Zo op het eerste gezicht een mooie koelkast - aan een koelkast valt nu eenmaal weinig te zien - maar van een mooi bord kun je niet eten. Zo'n apparaat moet het doen en het omhulstel moet niet al na drie tot vier jaar lelijk worden.

Jacq. 06-10-2009
Geschreven voor: Liebherr KTP1750-20

Zeer fraaie en vooral stille
koelkast uit het A++ segment.
Ik heb niets dan lof over deze Liebherr koelkast.
Fraai is de digitale instelling/weergave vd temp.
Zeer goed afgewerkt.
Als je een koeling zoekt,dan zeg ik..deze kopen en niet verder zoeken.