LG GC-379BA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG GC-379BA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hopper72 31-10-2009
Geschreven voor: LG GC-379BA

Wij hebben de koekast nu 3 jaar in ons bezit. Op zich is het een hele fijne koekast waar we tot 4 weken terug tevreden over waren.
Nadat wij de koekast hadden ontdooid bleef de koekast maar draaien. Hij slaat ook niet meer af tenzij ik de koekast uit zet. Volgens mij mag dit niet gebeuren na 3 jaar. Vandaag heb ik ook een mail verstuurd naar LG op te kijken wat ze hier aan gaan doen. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt omdat ik eerder met de magnetron een probleem had. Dit hadden ze perfect verholpe.
Buiten het feit dat de koekast nu niet naar behoren werkt is het wel een functionele koelkast. Groot koel en vries gedeelte en het geluidsniveau is laag. Alles voelt ook zeer degelijk aan.

Het is nu alleen afwachten hoe LG met ons probleem omgaat.
Wordt vervolgd.