Bosch KGV33V00GB zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV33V00GB zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

marij52 05-04-2009
Geschreven voor: Bosch KGV33V00GB zilver

de koelkast functioneert goed,maar hij geeft heel erge bijgeluiden het gevoel dat hij elk moment kan opstijgen,vraag ik mij af hoe lang hij het nog zal doen.

carcla 16-03-2008
Geschreven voor: Bosch KGV33V00GB zilver

Mooie en overzichterlijke koelvriezer maar werkt niet bij een temperatuur onder de 15 graden, en omdat hij bij ons in een onverwarmde garage staat hebben we er niets aan in de winter.

vj 29-11-2007
Geschreven voor: Bosch KGV33V00GB zilver

Ik had deze koelkast net gekocht, toen ik op deze site keek. Ik schrok wel, en ja hoor.... onze koelkast had ook het hele scala aan bijgeluiden. Wat een spijt dat we onze stille, oude Bosch hadden weggedaan.
Een monteur van Bosch heeft het ergste echter verholpen. De inspuiting van koelvloeistof verliep niet zoals het hoort. Nu een stuk stiller, hij slaat elk uur aan voor ong. 15 minuten en dat is toch wel hoorbaar. Ik probeer er nu maar aan te wennen. Blijkbaar zijn er geen stille koelkasten meer te krijgen. Jammer voor ons als open-keukengebruikers.

monkov 19-08-2007
Geschreven voor: Bosch KGV33V00GB zilver

Koelkast maakt behoorlijk veel herrie. Geluid van compressor valt op zich mee. Maar er is zeker een irritante toon dat klinkt als een oude stads sirene.

Corne2007 05-07-2007
Geschreven voor: Bosch KGV33V00GB zilver

Ruim een maand in mijn bezit en meer dan tevrede. Wat me opvalt is dat hij heel stil is, zonder een of andere brom. Had mijn voorganger ( geen Bosch ) wel. Hij staat uiteraard waterpas
Eén min punt is dat de 1 1/2 liter flessen limonade tegen de flessenbak komen van de deur wanneer je deze neerlegt op een van de planken . Maar goed, de fles een beetje schuin leggen en weg probleem.
Diepvries is ruim en de laden zijn diep.
Een aanrader

maarten80 20-03-2007
Geschreven voor: Bosch KGV33V00GB zilver

op zich een goed apparaat, af en toe (1x per dag gok ik, maar we zijn overdag niet thuis ;-)) hebben we echter een brommende ventilator ofzo, wat dan even redelijk wat herrie maakt. geen idee waar het door veroorzaakt wordt, maar zolang hij normaal functioneert is het geen storend probleem

Sander 31-10-2006
Geschreven voor: Bosch KGV33V00GB zilver

Prima koelkast voor de prijs. Genoeg ruimte om in te vriezen en te koelen. Ook
behoorlijk stil en de commentaren bij zijn broertje over piepen en kreunen en
lawaai maken dat heeft deze zeker niet.