Samsung SN629EPNSQ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SN629EPNSQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Euqinom 18-09-2008
Geschreven voor: Samsung SN629EPNSQ

Deze koelkast is een kadootje.Wij hadden 2 koelkasten,en nu staat alles in deze en er is nog ruimte over!Wat het geluid betreft:je hoort hem aanslaan als alles rustig is in huis,anders niet!De koelkast is erg koud op 3 graden dus wij hebben het naar 5 graden gedaan.Wij hebben zeker geen spijt van deze aankoop,integendeel zelfs!

Peter225 12-08-2008
Geschreven voor: Samsung SN629EPNSQ

Sedert Mei 2008 ingebruik. Gekocht vanwege grote inhoud/ruimte en gemakkelijke indelingen.Echter mijn koel/vries werd spoedig na ingebruik name 'n drama. Na enkele dagen steeds meer toenemnde bijgeluiden als borrelen, kraken / plof geluiden en veel vuldig aanslaan compressor. Met een open keuken bij de huiskamer niet echt prettig. Samsung benaderd voor controle. Men heeft GEEN eigen monteurs maar doen dit via een extern bedrijf uit Rijen. Zijn wezen kijken maar men mocht na contact met Samsung niets repareren daar 'n sticker ? met service nummer van apparaat niet aanwezig was op koelkast. De monteur erkende wel dat de voorgenoemde geluiden extreem waren. Samsung over benaderd, maar het enigste wat men zei bij Samsung was dat door 't ontbreken van de sticker met serie/service nummer men mij GEEN garantie wilde verlenen en ik de rekening van de monteur ad € 114,85 voor 17 minuten kijken wel diende te voldoen. !!!!!! ( koelkast was 2 weken in gebruik !!!!! ). Door bemiddeling van de winkelier en m'n rechtsbijstand verzekering tegen Samsung is de koelkast eindelijk na 7 weken terug genomen door Samsung en is het aankoop bedrag terug betaald. Bij de winkelier is een andere koel/vries kast uitgekozen van een ander merk, In deze 'n Deawoo. Deze werkt geruisloos, is ruim van inhoud, compact en voldoet aan de gebruiks verwachtingen.