Siemens KG33VX41

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG33VX41 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Matthew01 08-02-2010

Advies: niet kopen!!!!!!!!

Deze koelkast gekocht in december 2007. Na inderdaad zo twee maanden produceerde de koelkast hoge en zwaar dreunende geluiden. In april 2008 gaf een monteur van de Harense Smid in Arnhem aan dat dit een bekend geval is. Na veel klachten eindelijk in januari 2009 een nieuwe motor compressor geinstalleerd door een monteur van Siemens. Helaas een zuid-koreaanse motor i.p.v. een duitse motor aangezien in december 2008 aangaf dat dit beter zou zijn.
Alles bij elkaar een enorme miskoop ad ruim € 450,-.

Advies: Niet kopen!!!!!!!

Menno71 11-12-2009

Hoi,

Ik heb deze koelkast nu anderhalf jaar. Had deze vooral gekozen vanwege zijn vormgeving en met het idee dat Siemens wel een goed merk is.
Van dat laatste kom ik nu een beetje terug. De koelkast koelt weliswaar goed, maar maakt enorm veel lawaai. Het lijkt steeds erger te worden. Het begon na een paar weken met een irritante luide brom en sinds een paar maanden is er ook een fluittoon bijgekomen. Alsof er vliegtuigmotor stationair staat te draaien.
Hierdoor kan ik deze koelkast helaas niet aanbevelen. Ondanks zijn mooie looks en gunstige prijs.

Ruud2001 02-06-2008
Geschreven voor: Siemens KG33VX41

Best wel even gewijfeld om deze koelkast te kopen zie de andere reviews maar gezien de gunstige aanbieding toch maar gedaan. Hij staat nu twee weken en van geluid is nog geen sprake, ik vind hem eerlijk gezegt juist ontzettend stil.

Voor de rest mooie vormgeving, beetje amerikaans idee.
conclusie, een strakke eenvoudige fijne koelvriescombi.

Vincent78 05-08-2007
Geschreven voor: Siemens KG33VX41

Ik wilde per se een RVS koelkast en deze was goed geprijsd. Erg mooi vormgegeven ook. Alleen de herrie die het produceert is niet te harden. De eerste drie maanden maakte de koelkast nagenoeg geen geluid. Inmiddels, na het ding zo'n zes maanden in mijn bezit te hebben, mag ik twee keer per avond genieten van een soort gierend geluid, dat nog het meest lijkt op een ballon die je langzaam leeg laat lopen, maar dan flink versterkt. Het nare geluid duurt maar enkele minuten, maar wordt wel steeds frequenter. Ik laat er dan ook binnenkort maar een monteur naar kijken. Ik las dat meerdere mensen hier last van hebben dus mijn advies: niet kopen.

Richard20072007 14-01-2007
Geschreven voor: Siemens KG33VX41

Na enige twijfel toch deze koelkast gekocht, en moet zeggen dat hij geen
lawaai maakt.
Na transport koelkast 24 uur op zijn plek laten staan (niet aan gezet) en
waterpas neer gezet .
Zijn er tot op heden zeer tevreden mee.

Voor duurzaamheid een 9 gegeven , maakt het gemiddeld een stukje beter. Wat die
in mijn ogen ook verdient.

Lucas2007 02-01-2007
Geschreven voor: Siemens KG33VX41

De koelkast op zich bevalt goed, mooi van buitenkant, handig van binnenkant
maar.... er zit een bijzonder geluidenpakket bij. Hij is nu ca. 3 maanden in
bezit maar helaas is het niet minder geworden. Er wordt bij de handleiding al
speciaal een folder voor de bijgeluiden geleverd, maar naast de daarin vermelde
geluiden komt met name een monotoom redelijk hoog 'gebrom' voor dat wordt
afgewisseld met een meer 'gierend' geluid. En dat alles zodanig dat het boven
de TV uitkomt (open keuken). Al met al vrij irritant en ik ben benieuwd wat
hieraan te doen is. Reviews bij o.a. Bosch stemmen vooralsnog niet positief.
(De beoordeling bij duurzaamheid is vanwege het geluid)