Samsung RL34SCSW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL34SCSW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

lene889 05-06-2012
Geschreven voor: Samsung RL34SCSW

Wij zijn heel tevreden over deze koelkast, ziet er mooi uit, maakt weinig geluid, genoeg ruimte.
Enige minpuntje is misschien dat je het koel en vries gedeelte niet apart kunt instellen, maar we hebben hier tot nu toe nog geen hinder van ondervonden.

brink100 17-01-2012
Geschreven voor: Samsung RL34SCSW

Heb deze koelkast sinds eind oktober. Scherpe prijs, mooie koelkast. Maakt weinig geluid en koelt redelijk tot goed. De vakindeling in de deur is wat mager, en dit bijkopen kan niet. Maar verder, niets mis met deze koelkast.

Estar 05-04-2010
Geschreven voor: Samsung RL34SCSW

Ik heb deze koelkast nu 3 dagen en helaas is het paasweekend anders was hij nu al terug in de winkel. Het geluidsniveau is echt onacceptabel. Morgen ga ik met de winkel bellen om hem om te ruilen, maar ik weet nog niet tegen welk ander merk, want 'herrie' blijkt een veel gehoorde klacht bij koelkasten gezien de revieuws hier op kieskeurig. Wachten op een servicemonteur die een nieuwe(!) koelkast moet komen maken.......dat denk ik niet.
Hij is verder prima, maar dat geluid....

antoon3 31-08-2009
Geschreven voor: Samsung RL34SCSW

Bij het ingebruik nemen van de koelkast maakte deze veel lawaai. Bovendien bevroor de groenten in de groentenlade.(stand 3) Na wat heen en weer gebeld te hebben met de producent kwam er na enkele weken een servicemonteur. Deze stelde vast dat de ventilator in onbalans was en dat de afdichting van het vriesgedeelte naar het koelgedeelte niet goed afsloot. Beide fabrieksfouten.
Toen deze twee items na weer twee weken vervangen waren werkte de koelkast prima en is fluisterstil.

asta 27-08-2009
Geschreven voor: Samsung RL34SCSW

deze koelkast heb ik enige maanden. wat een waardeloze koelkast, koel en vriesgedeelte niet apart in te stellen, waardoor de groente in de lade vriest en die dus weg kan gooien.
bij het openen van de deur vliegen kleine pakken uit de deur op de grond. de vriesladen kunnen niet geheel geopend worden, een heel brood uit de vriezer halen, is een klus.
tevens maakt hij veel herrie.
hiervoor had ik een AEG die was stukken beter alleen iets duurder.