Whirlpool 25RI-D4 PT zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool 25RI-D4 PT zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j***************@g******** 22-11-2022

De Beste Amerikaanse Koelkast die ooit is gemaakt !!!

Geschreven voor: Whirlpool 25RI-D4 PT zilver

Beste Amerikaanse koelkast die wij ooit hebben gekocht. ( maart 2009 )
Nu heden November 2022 zijn wij nog steeds de trotse eigenaars.
Elk jaar ( t/m het 10e jaar ) keurig netjes gebeld door Whirlpool of wij nog steeds tevreden waren en of zijn over het product of dat er iets was waar wij mee zaten.
Was wel leuk geweest als ze dat nog steeds hadden gedaan, zeker nu we al naar het 14e jaar gaan.
Bestelde dan ook met enige regelmaat nieuwe filters bij ze..... nu doe ik dat dan toch bij een andere aanbieder.
Was wel duur in aanschaf , maar meer dan elke cent waard.
Nog nooit 1 probleem mee gehad.
Hopen er nog vele jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• Extra hoog
  • Extra inhoud
  • Blijft mooi qua uiterlijk

Minpunten

• Geen 1 op te noemen

Dhr. H. te O. 09-09-2008
Geschreven voor: Whirlpool 25RI-D4 PT zilver

---------- update review ----------
Icedispenser was na korte tijd al stuk. Wel snelle service en uiteraard kosteloos. Printplaat en motortje vervangen. Het tapwater is wèl gekoeld.
De zijkanten van deze amerikaan zijn mat inox look terwijl de deuren glanzend en spiegelend zijn.
Toch tevreden over deze amerikaan.

---------- oude review 27-08-2008 ----------
Deze machine (zo mag je deze amerikaan wel noemen!) is letterlijk geweldig. Geweldig groot (let op: smalste maat 86 cm; kan niet door een standaard deur; je moet de deuren demonteren), imposant, koelt en vriest geweldig, geluid zeer acceptabel, heerlijke ijsblokjes en stromend (niet gekoeld!) water.
Je moet wel wat ruimte hebben in de keuken om deze amerikaan te kunnen plaatsen. Gekocht via internet bij voordeligste aanbieder. Naar onze mening goed en betrouwbaar.