AEG Santo 70278 KG5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Santo 70278 KG5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Michiel1964 22-12-2008
Geschreven voor: AEG Santo 70278 KG5

Vrijdag 19 december 2008 afgeleverd. Stijlvol en zoemt vrijwel geruisloos. Prima mogelijkheden om de koelkast met de plateau's in te delen. Handig zijn de twee halve plateau's. (ik heb er een weggelaten zodat flessen makkelijk rechtop kunnen staan). Verlichting is o.k.
De deurgrepen monteren kostte wat moeite. De schroeven lopen niet makkelijk (een beetje olie helpt). Kortom vooralsnog lijkt het me een prima aankoop. Mede door zijn lage jaarlijkse energieverbruik van 181 kWu. (opgave fabrikant).

thijz_w 11-12-2008
Geschreven voor: AEG Santo 70278 KG5

Mooie ruime koelkast die door zn geringe hoogte ook nog toelaat om er iets op te plaatsen. (magnetron in mijn geval)
Uitstraling en indeling erg goed en het geluidsniveau is prima.
Al met al zeer tevreden.

Sunshine2007 13-10-2008
Geschreven voor: AEG Santo 70278 KG5

Een paar maanden geleden aangeschaft. Een zacht, wat zoemend geluid, absoluut niet storend (open keuken). Een van de plateaus eruit gehaald, anders blijft er weinig hoogte ruimte over. Twee in plaats van drie vriesladen zou (achteraf) net dat beetje meer ruimte geven in je koelkast. Weinig ruimte voor flessen (was gewend deze in een hangrek neer te leggen). Uitvoering is zeer stijlvol, mooi RVS, waardoor hij minder aanwezig is in een open keuken dan een witte koelkast. Temperatuurregeling goed. Al met al tevreden.

Atomsk 01-10-2008
Geschreven voor: AEG Santo 70278 KG5

Aangeschaft vanwege het uiterlijk en het A++ certificaat. Doet z'n werk goed vooralsnog. Het enige wat me tegenvalt is het geluid. De koelkast staat goed opgesteld, maar de compressor maakt een wat rinkelend geluid wat duidelijk te horen is op 5-6 meter afstand. Een Bosch vrieskist die ik daarvoor maakte toch een minder irritant geluid.

hhopman 22-06-2008
Geschreven voor: AEG Santo 70278 KG5

Heb deze koel/vriezer gekozen vanwege het geringe verbruik (A++) en de fraaie vormgeving. Na aflevering is het nog wel even een klusje om de handgrepen te monteren.
Vooral de handgreep op de vriezerdeur behoeft enige handigheid. ( eerst even het scharnier aan de onderzijde losdraaien !). Naast de eerder genoemde voordelen kan ook het lage geluidsniveau en praktisch in te delen interieur genoemd worden.