Miele KFN 12923 SD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele KFN 12923 SD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

B.Scott 15-12-2009
Geschreven voor: Miele KFN 12923 SD

Leuk koelkast met veel ruimte. Hoewel de rek voor liggende flessen wel handig is, was het beter als dit helemaal boven kon. Wegens de vele planken is er niet genoeg ruimte voor stande pakken melk/sap zonder een plank weg te halen. Wel zou deze in de deuk kunnen al heb ik in het verleden de ervaring dat deze vakken beter niet met zware pakken belast kunnen worden. De krukken zijn best handig maar voorkom dat de deur helemaal open kan als de schuineer kant tegen de muur is.

Joost2012 11-02-2012

Volgens de gebruiksaanwijzing op
(zie pagina 24) kun je de plateaus in hoogte verstellen en "wanneer u hoge producten in het apparaat wilt plaatsen kunt u gebruik ma-
ken van een glasplateau dat uit twee
delen bestaat:
- Druk het achterste gedeelte van on -
deren iets omhoog.
- Til tegelijk het voorste gedeelte iets
op en schuif het onder het achterste
gedeelte.
Op het plateau daaronder kunnen dan
hoge producten worden neergezet."