Exquisit KS 2150N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Exquisit KS 2150N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

lisazazza 08-05-2009
Geschreven voor: Exquisit KS 2150N

Ik heb net een nieuwe Exquisit KS 2150 koelkast. Mijn koelkast ziet er van binnen wel anders uit als het plaatje, maar de hanleiding + doos zeggen toch echt dat het een KS 2150 is.
Mijn commentaar op de koelkast is dat:
- hij een irritant borrelent geluid maakt;
- er geen binnenverlichting in de koelkast zit;
- de deur rechtsopenend is (in de handleiding staat beschreven dat je de deur linksdraaiend kan maken. Dit heb ik geprobeerd, maar de deur sluit dan niet goed meer omdat de deur van binnen niet symetrisch is...);
- de bovenkant is niet vlak.

Voor de rest koelt de koelkast en het vriesvak goed en is de prijs laag. Overigens is mijn koelkast wel waterpas te stellen...

WJ23 12-12-2008
Geschreven voor: Exquisit KS 2150N

Voor deze koelkast geldt het fenomeen goedkoop is duurkoop.
Nadelen aan deze koelkast:
- De koelkast is zeer luidruchtig. De motor is duidelijk te horen en hij maakt allerei vreemde bijgeluiden als de motor niet draait. Als de motor stopt met pompen is een klikgeluid te horen.
- Hij is niet waterpas te stellen. Je moet hem dus op een volkomen vlakke vloer zetten.
- Het (zeer kleine)vriesgedeelte is eigenlijk niet bruikbaar omdat het boven in het friesgedeelte niet koud genoeg wordt. Ligt er bijvoorbeeld een pizza op de bodem dan bevriest alles wat boven op de pizza ligt niet.
- Hij moet heel erg vaak ontdooit worden. ongeveer elke twee weken als hij op een lage stand staat (stand 3-3) anders blijft het klepje van het vriesgedeelte achter het ijs hangen en kan het niet meer open/dicht
- Bij mijn exemplaar hing na een week de deur scheef. De deur is op en neer te bewegen.
- Hij is net iets kleiner dan een een normaal aanrecht maar net iets te groot om hem er onder te zetten. De bovenkant is niet vlak dus je kan er niet echt zonder hulpmiddelen iets op zetten.