Bosch Refrigerator, 316L zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Refrigerator, 316L zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

bas086 24-05-2010

erg mooie koelkast.
het geluid is redelijk, als het stil is hoor je hem goed.

het disign is erg mooi.

let wel op wanneer je de deuren anders open laat draaien dat de grepen net strak vast gerdraaid moeten worden. dan zul je later misschien de deukjes van de klinken zien.

indeling is goed en geen pruts gadgets als water reservior of display.

sjaakvandiepen 25-11-2009

mooie grote koelvriescombinatie,met maar 1 motor,moet zuinig zijn,deur vriesvak gaat stroef,bleef op 1 kier staan dus ondooien vanwege hevige ijsvorming,ijskast geeft ook een raar geluid of er een brommer voorbij komt ,kreunt ook licht,voor een nietinbouwkoelkast heel jammer,ook valt het koelwater niet in het bakje van de motor,maar erachter!vriesdeur moet ook verder dan90graden open anders kun je de vrieslades niet opentrekken,ook geen themperatuuraanduiding,of invriesstand,wel plakken de magneetjes op de deur dus geen rvs maar wel mooie look,èn hij koelt goed.

wanderer1952 16-04-2012

die geluidsklacht heb ik ook al meer dan een jaar maar ja bij de ITS gekocht ruim 2 jaar terug
verder regelmatig ijsafzetting .
eigenlijk een teringding

Lieze 01-09-2009

Nu bijna een half jaar in bezit. Grote ijskast en ziet er goed en degelijk uit. Binnen een maand verscheen er een scheur in één van de handvaten, na reclamatie had ik binnen twee dagen kosteloos een nieuw handvat binnen via de leverancier. Dat zou normaal moeten zijn, maar we weten allemaal dat dat helaas niet normaal is. Hiervoor had ik een koelkast van AEG, ik neem nooit meer iets van AEG (maakt niet uit wat) omdat de ijskast snel kapot was en vooral omdat de service bedroevend was. In vergelijking met AEG is de service van Bosch nu al beter. De koelkast ziet er degelijk uit, of ie het ook lang volhoudt is een tweede. Je kunt best behoorlijk wat kwijt in deze koelkast, alleen neemt het flessenrek erg veel ruimte in. Je kunt flessen wel bovenop elkaar stapelen. De koelkast koelt prima, ook het vriesgedeelte doet het goed. En ik vind dat de koelkast weinig geluid maakt, zeker in vergelijking met mijn vorige ijskast. Mijn keuken is naast mijn slaapkamer en ik hoor de koelkast helemaal niet. Voor designfans: de deur is van RVS de zijkanten van INOX. Het verschil tussen INOX en RVS zie je niet echt, je hoort het wel als je er op tikt. De ijskast is mat, vette vingers zie je er niet snel op.

melpabst 22-05-2009

De koelkast ziet er mooi uit. Degelijk. Koelgedeelte heeft 3 planken, dit hadden er wat ons betreft ook 4 mogen zijn. Ook binnenzijde ziet er goed uit. Wel veel hard plastic (met name schappen/bakken in en aan de deur, wat me nogal gevoelig lijkt voor breuk.

Groot minpunt is wel het geluid wat hij produceert. Ondanks dat hij stevig en waterpas staat is levert deze meer geluid dan de oude Indesit die kapot was.
We horen nu in de woonkamer continu een gezoem / gebrom.

Afleveren door modern.nl was keurig op tijd en oude koelkast is inclusief verpakkinfsmateriaal weer netjes meegenomen.

Mirjam123 10-05-2009

Grote ijskast, de deur is mat en wat bol - dat zie je niet op de foto. De indeling is prima: voldoende planken en een flessenrek. Ziet er netjes uit. Maakt naar mijn idee niet veel lawaai. Stand 2 (van 5) is voldoende voor koelen. Koel- en vriesgedeelte is niet afzonderlijk in te stellen.