LG GR-B459BSGW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG GR-B459BSGW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

An0nym0us 06-02-2011
Geschreven voor: LG GR-B459BSGW

Wij hebben de koelkast nu 1,5 jaar hij bevalt goed.
Wij hebben niet de D versie maar de B versie dus LG GR-B459BSGW.
Verschil is dat er bij ons geen klein deurtje (ijsbar) in de deur van het vriesdeel zit, verder is die 100% het zelfde dus ook met LCD display en RVS deuren.

Er bestaat ook nog een (QW) LG GR-B459BSQW maar die heeft een RVS Look en heeft een LED display. LCD versie is beter omdat die veel makkelijker is af te lezen. De versie die wij hebben was maar bij 1 Nederlandse webwinkel te koop. Het is waarschijnlijk een Duits model maar werd wel gewoon met Nederlandse gebruiksaanwijzing geleverd en er stond ook gewoon Nederlands op de doos. Om dit moment zie je het model (B versie) ook niet meer bij Nederlandse webwinkels alleen bij Duitse.

We hebben hem dus online op de gok gekocht we wisten niet of we hem wel mooi zouden vinden. Hij stond namelijk niet in de winkel te koop alleen oudere modellen die niet van RVS waren. Maar hij ziet er gelukkig super uit, veel mensen zeggen ook “wat hebben jullie een mooie koelkast”
Hij is verder redelijk stil en we hebben er nog geen problemen mee gehad. Hij is verder ook makkelijk te verplaatsen er zitten namelijk 2 wieltjes aan de achterkant. Als je hem van de voorkant een beetje optilt kan je hem zo weg rijden. En schoonmaken is zeer makkelijk, doekje er doorheen halen en klaar. IJsblokje maken is ook makkelijk je hebt geen waterleiding nodig. Je doet wat water in het gesloten bakje die plaats je in de vriezer en het water loopt dan in de ijsblokjes mal als je de deur sluit. Dus je morst geen water. Als ze klaar zijn draai je aan de knop en vallen de ijsblokjes in het opvang bakje. Er kunnen denk ik iets van 100 blokje in het opvang bakje.

Wat tegen valt is dat het display de temperatuur aangeeft die je hebt ingesteld en dus niet de temperatuur in de koelkast op dat moment. Dus eigenlijk heb je niet heel veel aan het display. Daarom een 9 Gebruiksgemak.