Samsung RSJ1PURS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung RSJ1PURS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

rleeraar 23-08-2009
Geschreven voor: Samsung RSJ1PURS

Mooie koelkast. De buitenkant en de deuren zijn redelijk ongevoelig voor vingervlekken.
De koel/vrieskast heeft 2 afzonderlijke koelmachines.
Tijdens het koelen is hij op de achtergrond hoorbaar. Niet storend. De centrale ventilatie maakt meer lawaai op de hoogste stand. Bij ons staat hij in een open keuken.
Het apparaat moet worden aangesloten op de waterleiding. Dit is vrij simpel door iedereen te doen mits er een (vaat)wasmachinekraan in de buurt is.

In de koelkast is ruimte zat. De koeler is naar eigen smaak en gemak in te richten. De homebar werkt uitstekend. De grote deur hoeft niet open om een drankje te pakken.

In de vriezer is minder ruimte beschikbaar. Dit komt mede door de ijsblokjesmachine die het bovenste deel en een deel van de deur in beslag neemt. Maar toch is er ruimte genoeg om een aardig voorraadje proviand aan te leggen.

De ijsmachine werkt goed en leverd elk uur een bakje ijsblokjes. Dit gaat door totdat het ijsreservoir (ong. 4 liter) vol is.
Er zijn 2 standen, blokjes of crushed. Beide standen werken goed.

Koudwater haal je uit de tap naast de ijs dispenser.