Samsung RSA1DTVG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RSA1DTVG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Dragon43 08-10-2011
Geschreven voor: Samsung RSA1DTVG

In 9 maanden tijd is 6x de ijs-opvangbak vervangen omdat de borgringen van de wormschroef af liepen waardoor de ice crusher vast liep. Na 9 maanden en 6 ijs-opvangbakken verder is de kast uiteindelijk omgeruild door Samsung zelf, ondanks dat de aankoop via Bestekeus.nl heeft plaatsgevonden. Omdat ik geen vertrouwen meer had in de RSA1 heb ik tegen bijbetaling voor de RSH5 gekozen van Samsung. Wel jammer dat Samsung uitgaat van de 1e aankoopdatum want dat betekent dat ik al 9 maanden garantie kwijt ben op de RSH5. Ook jammer dat Bestekeus.nl niets van zich heeft laten horen betreffende deze kwestie.

henkdoornb 22-06-2010
Geschreven voor: Samsung RSA1DTVG

Nu ongeveer een maand in ons bezit.
Koeling werkt uitstekend; het lijkt er op dat producten langer vers / goed blijven dan in onze oude koelkast.
Dosering ijsklontjes moet je een beetje handigheid in krijgen, maar werkt verder prima.
Lekker ruim en praktisch.
Geluidsniveau is goed; wij hebben de koelkast in een half-open keuken en horen hem niet of nauwelijks.
Duurzaamheid kunnen we nu nog niet beoordelen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat we er lang plezier van kunnen hebben.
In de aanbieding voor 699 Euro gekocht.