Samsung RSH1UTRS rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RSH1UTRS rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

W Loonen 21-03-2012
Geschreven voor: Samsung RSH1UTRS rvs

Koelkast nu 26 maanden in bezit. Na enorm lawaai compressor is die nu stil maar koelkast doet het ook niet meer. Erg slecht natuurlijk garantie is theoretisch verlopen en ben benieuwd naar de service van Samsung want je mag er toch vanuit gaan dat een dergelijk apparaat met zo'n prijs tussen de 8 en 10 jaar meegaat.

J.Corbey 24-07-2012

Geachte heer Loonen,

Wij hebben deze koelkast ongeveer 2,5 jaar en hebben hetzelfde euvel.
Samsung kan vooraf geen prijsindicatie geven, ben benieuwd hoe u dit probleem heeft opgelost?

J.Corbey

Dingo 31-08-2011
Geschreven voor: Samsung RSH1UTRS rvs

Even "Googelen" leert dat je deze koelkast niet moet kopen. De ontdooisensor is namelijk van inferieure kwaliteit. Als je geluk hebt begeeft hij het binnen de garantie termijn. De koelkast maakt dan een zwaar brommend geluid wat stopt als je de deur open doet. De ventilator loopt aan door ijsvorming. Bij ons heeft de monteur het net binnen de garantie termijn hersteld maar het geeft weinig vertrouwen voor de toekomst.

Bakstenen 05-12-2010
Geschreven voor: Samsung RSH1UTRS rvs

Als je veel vrije dagen heb en geduld dan is dit een goede koop wij zijn al aan de tweede bezig en die is ook al weer stuk ,service is een scheldwoord bij samsung

feelgood2 03-01-2010
Geschreven voor: Samsung RSH1UTRS rvs

Mooie koelkast, redelijk stil in onze open keuken, geen verstelmogelijkhede in de deurvakken, prachtig afgewerkt, mooie display aan de buitenzijde, heerlijk gekoeld en gezuiverd water drinken met ijsblokjes. We zijn heel blij met deze fraai vormgegeven koelkast

Teun2500 26-11-2009
Geschreven voor: Samsung RSH1UTRS rvs

Erg stille koelkast, prima geschikt voor open keuken. Mooie uitvoering, zijpanelen ook RVS.
Temperatuur- en ijsdispenserinstelling erg makkelijk te bedienen. Indeling niet erg flexibel, plateauhoogte matig in te stellen, deurvakken weinig en niet verstelbaar.

notabene 03-09-2009
Geschreven voor: Samsung RSH1UTRS rvs

Prima koelkast. Maakt weinig geluid. Er komen wel nogal veel ijsblokjes tegelijk uit de dispenser. Zeer ruim met handige vakken.
De verpakking is erg breed. Daardoor past de koelkast bijna niet door de deur. Deuropening van minimaal 78cm nodig. Zonder verpakking geen probleem.