LG GSJ960PZBV roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSJ960PZBV roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

JTA 09-10-2017

Grote mooie koelkast

Geschreven voor: LG GSJ960PZBV roestvrijstaal

Grote mooie koelkast. Hele praktische indeling met dubbele deur. Veel ruimte binnenin en door de praktische indeling heel goed te benutten. Grote laden. Verlichting is goed, alles is goed zichtbaar. Installatie is zeer eenvoudig. App voor op de telefoon is nogal omslachtig en levert weinig toegevoegde waarde en je telefoon moet NFC ondersteunend zijn. De koelkast is zeer stil. Ijsblokjes en ijswater is prima.

Pluspunten

• Ruime indeling
  • Dubbele deur

Minpunten

• App is geen toegevoegde waarde
  • Onderste lade handvat op de bodem

R.de J 08-10-2017

Super mooie design koel/vrieskast

Geschreven voor: LG GSJ960PZBV roestvrijstaal

Wat een mooie design koel/vrieskast en wat een enorme inhoud, een aanwinst voor elke keuken.
Wij mogen deze koelkast testen voor de Reviewclub maar hebben helaas de koel/vrieskast ontvangen die moet worden aangesloten aan de waterleiding. Hierdoor kunnen wij de waterkoeler en ijsmachine niet testen. De dubbele deur is super en heeft ontzettend veel bergruimte. Een minpunt is dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit wat betreft de temperatuur instelling en maakt de koelkast een herrie bij het aanslaan. Verder een top koelkast een echte aanrader

Pluspunten

• Design uitstraling
  • Veel bergruimte
  • Dubbele deur indeling

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing

N. 05-10-2017

Superfijn ding!

Geschreven voor: LG GSJ960PZBV roestvrijstaal

Deze koelkast voelt echt aan als pure luxe. Enorm veel ruimte, dus hij is goed te vullen. Het ijsblokjessysteem is echt top: super makkelijk wat ijs in je drankje. Hij is mooi afgewerkt en voorzien van de beste technologie. Hij koelt supergoed, geeft een signaal als de deur te lang openstaat/niet goed dicht zit en is prettig ingedeeld qua lades/planken, etc.

Pluspunten

• Ruimte
  • Afwerking
  • Technologie

Minpunten

• Hij neemt superveel ruimte in

danny 13-07-2017

drama koelkast

Geschreven voor: LG GSJ960PZBV roestvrijstaal

koelkast ontvangen met een deuk erin, keurig netjes een paar dagen later omgeruild voor een nieuwe, helaas hier ook weer een deuk in. gewacht op een oplossing en toen kwam LG een deur vervangen, maar helaas was de nieuwe deur die hij mee had ook een aantal deuken. Nu weer wachten tot er een oplossing word geboden. de koelkast is enorm gevoelig voor schade zelf bij de minste aanraking is de deur beschadigd

Pluspunten

• groot
  • erg mooi
  • fijne indeling

Minpunten

• enorm gevoelig voor schade
  • je kijkt ernaar en er zit een deuk in
  • koelkast niet aanraken want dan beschadigd hij

Gerrie 53 04-07-2017

Hele mooie koel/vries/water/ijsblokjes kast

Geschreven voor: LG GSJ960PZBV roestvrijstaal

Na het plaatsen van de koel/vries kast met een waterkoeler/ijsmachine waren we meteen verliefd.
Een hele grote inhoud en erg vernuftig ingedeeld. Vooral het deur in deur systeem is perfect.
Alle gekoelde dranken kun je snel pakken en de koelkast verliest weinig koude lucht. Overal zijn handige en verplaatsbare bakjes of liggers geplaatst. Het instellen van de gewenste temperatuur is met het mooi vormgegeven display erg simpel. Als de deur langer open staat dan gewenst dan geeft hij een alarm. De RvS look afwerking is erg mooi. De verlichting in de koelkast is erg mooi. Prachtig helder led wat de hele koelkast goed verlicht.
Het maken van de ijsklontjes werkt perfect. Het schaafijs is leuk voor de kinderen. De diepvries is mooi ruim. Met een handige indeling.
Het aansluiten op de waterleiding gaat snel en alle onderdelen waren aanwezig. Hierdoor heb je altijd gekoeld water en dat is op warme dagen heel fijn. De opvangruimte als je het glas weghaalt is heel klein, dus een doekje bij de hand houden is wel nodig.

Pluspunten

• veel ruimte
  • mooie uitstraling

Minpunten

• opvangbakje waterpunt

sasay 26-06-2017

Wat een aanwinst voor onze keuken!

Geschreven voor: LG GSJ960PZBV roestvrijstaal

Onze keuken heeft meteen een nieuwe uitstraling gekregen door het mooie design van de koelkast. De koelkast is heerlijk ruim. Zowel de flessenhouder als het door-in-door systeem zijn erg handig. Het door-in-door systeem geeft extra ruimte en energiebesparend, ideaal.
Van de koelkast kan je heerlijk koel water en ijsklontjes tappen. Zowel grote blokjes ijs als kleine stukjes ijs, wat een luxe!
Een klein minpuntje is het feit dat de kleine stukjes ijs alle kanten opvliegen. Met een groot glas is dit gelukkig aardig op te vangen. Een ander minpuntje is dat je de koelkast af en toe aan hoort slaan om de ijsklontjes aan tevullen. Maar verder is de koelkast behoorlijk stil, zeker vergeleken met onze vorige. Wat we toch echt als een belangrijk voordeel ervaren.
De koelkast heeft een erg mooi design en is super praktisch in gebruik. Wij vinden het absoluut een aanwinst voor onze keuken en zouden het zeker bij familie en vrienden aanbevelen.

Pluspunten

• Veel ruimte.
  • Heerlijk koud water en ijs.
  • Mooi design.
  • Energie-zuinig.
  • Goede indeling.

Minpunten

• Materiaal gevoelig voor vlekken en beschadegingen.

Chrisje 16-05-2017

Grote koelkast met enorme inhoud

Geschreven voor: LG GSJ960PZBV roestvrijstaal

We zijn erg blij met deze koelkast. Er zit echt een enorme inhoud in!! Ook het deur in deur systeem is super!! Hij koelt en vriest perfect! Leuk is ook dat de temperatuur van de koeler en vriezer aangeven word op linker deur. Dit word aangegeven bij het openen van de deuren. Bij de ijsklontsjesmaker cq koud water maker zit een scherm waar je alles mee kan regelen.
Nadeel is dat je de koelkast alleen kan stellen via de voorste 2 pootjes. Dit kan lastig zijn als je vloer niet helemaal vlak loopt. Tevens moet hij geplaatst worden in de buurt van een waterleiding. Dit om de ijsklontjes en het geweldige heerlijke glas koud water uit de deur te krijgen! Super geweldig systeem!!
Van de binnenzijde is de koelkast een 10, super inhoud, mooie verlichting, deur in deur, verhoudlades, houder voor 4 flessen wijn etc.
Ook van de voorzijde is het een mooie koelkast. Van de zijkant lijkt het meer een koeler voor in de horeca. Het mooist is hij als je hem ergens tussenin kan bouwen.
De voorzijde is van rvs dus vette vingers vallen wel op. Vooral met 2 kleine kinderen die er graag even in sneupen!
Helaas hebben ze de deur ook net een keer te ver open gedaan waardoor er 1 uur na levering al een heel klein deukje in zat. De deur kwam tegen het handvat van een keukenkastje aan. Zo balen!
Gelukkig zien de kleintjes de mooie rvs deuren niet als racebaan voor autootjes ....want rvs hoe mooi ook blijft gevoelig voor deukjes en krassen!
Toch is het een geweldige koelkast voor gezinnen. Helemaal als je eenmaal per week je boodschappen doet. Ruimte zat....als je nou met zijn tweeen of achten bent alles kan je er in kwijt!!

Pluspunten

• Inhoud
  • Ijsklontjesmaker
  • Koud water dispenser

Minpunten

• Gevoelig voor vette vingers
  • RvS ook gevoelig voor krassen
  • Alleen te stellen via de voorste 2 poten
  • Moet in de buurt van een waterleiding staan