AEG Santo 60240 DT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Santo 60240 DT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

rinajongsma 06-08-2010
Geschreven voor: AEG Santo 60240 DT

De koelkast geeft regelmatig harde kraakgeluiden en andere soorten geluiden. Bij het schoonmaken brak de onderste plastic flessenhouder in de deur af. Maar misschien mag je die er niet uithalen? Dat heb ik dus wel gedaan.. Aan de onderkant van de deur begint het te roesten aan de buitenkant. Ik heb de koelkast ongeveer 4 jaar.

P2A 19-10-2008
Geschreven voor: AEG Santo 60240 DT

We hebben deze koelkast gekozen vanwege de A+ en de positieve recensies. Hij valt ook zeker niet tegen. Een stuk stiller dan onze vorige. Maar: dit is wel een koelkast voor niet-vegetariers... De groentela is wel erg klein. De groente kan natuurlijk op andere planken, maar we waren een groter vak gewend. Desalniettemin zijn we er tevreden mee.
Omhangen van de deur (van links naar rechts) ging ook goed. Beetje bewerkelijk, maar ging uiteindelijk prima.

Jan-Geert 16-08-2007
Geschreven voor: AEG Santo 60240 DT

App. paar dagen in m`n bezit. op aanraden van leverancier 12 uur gewacht met stekker in stopcontact doen zodat de koelvloeistof volledig gezakt is dit voorkomt borrelen in `t circuit.(volgens gebruiksaanwijzing mag je `m al na 2 uur aansluiten) App. is redelijk geruisloos (staat in open keuken) vriesgedeelte is groot genoeg en koelgedeelte is lekker ruim en overzichtelijk.Heb voor dit type gekozen omdat dit 1 van de zuinigste dubbeldeurs koelkast is (heb veel zitten te vergelijken op internet) M`n vorige vriezer was ook een aeg en deze heeft `t 7 jaar uitgehouden maar ik benutte maar de helft vd vrieskast vandaar deze keuze. Materiaalkeuze komt goed over. Hoe deze combi het op termijn doet is natuurlijk afwachten heb wel 5jr garantie genomen.

Rene0123 10-06-2005

Gewoon goed apparaat