Bosch KGV39X77 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV39X77 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Marcelreview 01-09-2011
Geschreven voor: Bosch KGV39X77 zilver

De koelkast is stil en heeft een mooie uitstraling. Volgens de norm is dit een van de zuinigste koelkasten in dit formaat (A++). De vriezer heeft drie laden. Ik was 4 laden gewend dus het vraagt even aanpassen. De koelkast is mede daarom ruim. Het flessenrek is ideaal en geeft ruimte in de koelkast. In de deur zitten meer dan voldoende plankjes. De plankjes hebben een vaste instelling maar de onderlinge afstand is goed gekozen. Ik ben tot nu heel blij met de koel vriescombinatie

Rob Knol 15-12-2013

wij hebben deze koelkast nu 3 jaar en valt ons op dat op stand 3 de temperatuur maar 8 graden is. Hij lijkt ook veel meer aan te slaan dan voorheen. Heeft u dat ook?

Klaas Blaauw 19-01-2011
Geschreven voor: Bosch KGV39X77 zilver

Na het heengaan van onze Samsung koel/vries combinatie de Bosch KGV 39x77 aangeschaft bij Modern.
Vergeleken met de Samsung wellicht minder toeters en bellen zoals een koudwatertappunt en het maken van ijsblokjes. Daartegenover staat meer netto ruimte en een absoluut geruisloze werking en straalt het apparaat meer degelijkheid uit.
Levering van Modern is vlot en zeer zorgvuldig.