Samsung RL34ECPS grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL34ECPS grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

J0HAN 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung RL34ECPS grijs

2 jaar en 9 maanden probleemloos gebruikt. Helaas is nu het koelgedeelte defect en doet alleen m'n vriezer het nog. Helaas lees ik veel reviews die hetzelfde probleem melden...
Nu maar op zoek naar een nieuwe koelkast, in ieder geval geen Samsung meer.

nofrostwaardeloos 02-02-2012
Geschreven voor: Samsung RL34ECPS grijs

Samsung no frost blijft gewoonweg slecht.
Ik las de goede review. Zeker nog niet over de garantietermijn. Zoals ik melddehet kan geen toeval zijn dat er 3! vandeze combi´s net na de garantie kapot gaan. En Samsung heeft geen oplossing, ik kreeg
mail van hen en jaja, de voorrijkosten etc, wel, daarvoor is nu een ander merk koelkast voor gekocht.
Het no frost systeem moet duidelijk nog verbeterd worden.

no frost samsung waardeloos 15-10-2011
Geschreven voor: Samsung RL34ECPS grijs

Binnen onze familie zijn er in totaal 3 no frost koeldiepvriescombinaties aangeschaft van Samsung. Alle drie in het derde jaar stuk dus naar de schroothoop! Geen garantie meer. Bellen naar Samsung kost alleen maar geld. Leverancier beroept zich op het feit dat de garantie is verlopen!

pingen 09-05-2010
Geschreven voor: Samsung RL34ECPS grijs

Deze koel- vriescombinatie aangeschaft omdat de Siemens na pas 7 jaar gebruik de pijp aan maarten gaf.
Het uiterlijk van de kast is lichtelijk design, rvs-look en ook de geïntegreerde handgrepen
geven iets luxeachtig.
Je moet alleen oppassen dat als de kast tussen andere apparaten of een wand wordt geplaatst dat je aan weerszijden 5 cm. ruimte nodig hebt, of de kast iets naar voren moet zetten.
De indeling is ruim en overzichtelijk, de laden van het vriesdeel lopen op rolletjes, heel soepel allemaal.
Ook het blauwe display ziet er leuk uit.
Bij ons staat de kast in een open keuken en het geluidsniveau is te verwaarlozen.
Al met al een prima aankoop voor een redelijke prijs, gedaan bij Modern.nl die gelijk je oude kast afvoert.
Prima service ook!