Samsung RL34HGSW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL34HGSW wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Jatzee 24-11-2014
Geschreven voor: Samsung RL34HGSW wit

Aanvankelijk tevreden met deze koelkast. Maar na 2 jaar begonnen de problemen. Ingebouwde OK-indicator lichtte niet meer op en koelde boven te weinig en onder teveel. Na reparatie na een half jaar weer hetzelfde probleem.
Koelkast slaat heel vaak aan en maakt teveel lawaai.
Kwaliteit is gewoon slecht. Voor mij geen Samsung meer.

amsterdammer83 26-03-2013
Geschreven voor: Samsung RL34HGSW wit

Sinds een jaar ligt er regelmatig een ijsplaat onderin de diepvries. Na verloop van tijd werkte echter het koelgedeelte ook niet meer, waarna de koelkast minimaal 24 uur uitgezet dient te worden voordat hij weer gaat werken. En dat voor een no-frost koelkast... Waardeloze kwaliteit.

dekraaij 28-03-2014

Helaas hebben wij dezelfde problemen met het koelgedeelte van Samsung RL34HGSW

Johnkrnie 19-08-2012
Geschreven voor: Samsung RL34HGSW wit

al na 2 jaar last van ijsvorming in de vriezer, moet nu elke 3 dagen ijs verwijderen anders lekt het bij vriezer deur op de grond; de ijslaag ontstaat op de bodem van de vriezer.
ijslaag is ongeveer 2 liter voor het begint te lekken en is 1,5 cm dik.

maria18 22-07-2010
Geschreven voor: Samsung RL34HGSW wit

Ik heb de koelkast ingeruild voor een andere vanwege de platen die recht eruit meoten daardoor moest de deur meer dan 90 graden op en dit kon niet bij vanwege een murutje dater staat
Mijn nieuwe koelkast heeft hier geen last van
(AEG) en ebvalt zeer goed ondanks dat eth geen no frost.. Deze is echt helemaal gluidloos nadat hij aanstaat.

Roland1 20-07-2010
Geschreven voor: Samsung RL34HGSW wit

Voor dit geld is dit een uitstekende koelkast. Hij biedt erg veel waar voor weinig, zoals no frost, gescheiden temperatuurregeling, een zoemer voor de deur en een "super freeze" systeem.

Gescheiden temperatuurregeling is heel handig. Bij andere kasten is het vaak zo dat als je het koelgedeelte 4 graden wilt hebben, dat de vriezer -24 wordt. Deze kan gewoon ingesteld worden op 4 graden voor de koelkast, en -18 voor de vriezer. Ideaal dus. Ik heb de koelkast nog niet lang genoeg om no frost te kunnen uitproberen.

Als je ineens veel dingen in de vriezer legt, kun je "super freeze" aanzetten. Dit zorgt ervoor dat de vriezer een uur continu aan staat, zodat je nieuwe dingen extra snel worden ingevroren. Dit systeem werkt zoals beloofd, uitstekend dus. De koelkast koelt uit zichzelf vrij snel, in een uur is de temperatuur van 7 naar 4 graden gedaald.

De indeling van de koelkast is redelijk flexibel, omdat je de plaats van de glazen platen beperkt kunt veranderen. Grote flessen kunnen alleen in de deur staan. Ook in de deur kun je de plaats van de houders veranderen.

De duurzaamheid is het enige waar ik over kan vallen. Voorop de deur zitten knoppen, en die vallen er bij wijze van spreken in de winkel al af. Het is afwachten hoe lang die er goed op blijven zitten. Het display heeft blauwe leds, 's avonds heb je geen andere verlichting meer nodig in je keuken omdat de leds de keuken al genoeg verlichten.

Het geluid valt me erg mee. Alleen als de koelkast aanslaat (dat doet hij 3-4 keer per dag), dan hoor je hem eventjes. Er is geen continue irritante zoem aanwezig. Als je de kast open doet, hoor je de ventilator draaien en voel je de koude lucht op je af komen.

Voor dit geld heb ik geen koelkast van een ander merk gevonden, die evenveel biedt als deze.